Gå til innhold

Hva kan jeg ta for en Simo 124?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halv pris av hva du ga for den er vel en grei pris, hvis den er strøken. Har den noen skader eller mangler bør du legge den litt lavere.

Bare det at jeg ikke husket hva den kostet da jeg kjøpte den og finer ikke kviteringen... Aner ikke om den kosta samme ny da som nå.

Jeg kjøpte Simo i 2007. Da kostet de ca 6000. Jeg selv hadde superflaks og betalte bare 5000 på kampanje.

Jeg ville prøvd å selge den for 2000,- hadde jeg vært deg. Er tross alt 5 år gammel og allerede litt gammeldags :P

Selv solgte jeg den meeeget billig for to år siden, for kun 1500 ;)

Annonse

Hvilken farge forresten?? Jeg hadde svart og det hadde blitt en smule bleket :S

Skal IKKE ha svart vogn igjen om jeg skal ha flere barn.

Alle farger blir solbleket om du lar den står i sola, om du ikke velger hvit vogn da...men det er heller ikke så praktisk spør du meg.. :)

Hvilken farge forresten?? Jeg hadde svart og det hadde blitt en smule bleket :S

Skal IKKE ha svart vogn igjen om jeg skal ha flere barn.

Alle farger blir solbleket om du lar den står i sola, om du ikke velger hvit vogn da...men det er heller ikke så praktisk spør du meg.. :)

Hehe ja sant :P

Jeg kjøpte Simo i 2007. Da kostet de ca 6000. Jeg selv hadde superflaks og betalte bare 5000 på kampanje.

Jeg ville prøvd å selge den for 2000,- hadde jeg vært deg. Er tross alt 5 år gammel og allerede litt gammeldags :P

Selv solgte jeg den meeeget billig for to år siden, for kun 1500 ;)

Simo 124 har aldri kostet 6000kr, må være duo eller kombi du tenker på da. 124 er en sportsvogn.

Takk for svar! :)

Den er svart, og ikke bleket da den har kun brukt til sovevogn under tak og oppbevart innendørs.

Prøver å sette den til 2000,- da kanskje. inkl. pose.

Tilsvarende vogn koster nå 3600,- simo 130 heter den, helt lik bare noen små forandringer. Hadde nok prøvd meg på 1500kr jeg, mere enn det får du nok ikke for den. 2007 modell er jo ganske gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...