Gå til innhold

uttak/innsett uke 15 og 16

Anbefalte innlegg

Huffda Riley, synd det ikke lyktes for deg denne gang. Men du har flere forsøk igjen?

Jeg har lurt litt på dette om man får mens når man går på Progynova - når man ikke har eggløsning så er det jo heller ikke noe egg å "flushe" ut? Noen som vet? Har prøvd å google litt, og noen sier at man ikke kan få det, mens andre sier det varierer fra person til person - ? Jeg har vært glad for at mensen ikke har kommet, to dager på overtid, tenkt at det er et godt tegn, men ser ut til at det kanskje ikke betyr så mye ... I morgen kan jeg teste!

Fortsetter under...

Og så en liten gladmelding. Jeg startet rugedag 11 i dag med en Clearblue digital og det er jeg veldig glad for for det ble en strålende start på dagen - Gravid 1-2 sto det på den :) Jeg kan nesten ikke tro det så jeg måtte ut å kjøpe en til som jeg tester med i morgen tidlig. Men uansett om tror jeg ikke jeg klarer å slippe gleden helt løs før onsdagens blodprøve, men det lover i hvertfall godt. Min første positive graviditetstest ever :)

ÅÅÅÅÅ, sÅ herlig, Wishing!! Jeg har tjuvstartet i dag med vanlig CB, og jammen er ikke den ogsÅ (litt svakt) positiv. :)

Hvordan har det gÅtt med testen din i dag? Jeg vil ogsÅ vente med Å slippe gleden løs til i morgen som er testedato (jeg kan fortsatt ha pregnyl som "herjer" i kroppen) - men det lover da veldig godt for oss, ikke sant! :)

For en deilig 1. mai med sol bÅde inne og ute!

Annonse

Jeg to en ny i dag, vanlig clearblue og krysset var like tydelig som kontrollstreken :) Ja dette lover godt for oss Satya. Kjenner at skuldrene har senket seg litt, men vi får vente til i morgen ettermiddag med en evt liten feiring. Jeg er helt sikker på at Riley og Puma kommer etter hvert :) Hvordan har det gått med deg mira76?

Hyggelig nyheter også herfra; vår lille eskimo har festet seg, og jeg har fått mitt første + på graviditetstest noensinne! Det er jo langt fram enda, jeg mener, det er jo 8 mnd til som må gå bra, men det må jo være lov å være litt optimist nå :)

Gratulerer til wishing og satya, og for dere andre; ikke gi opp! Plutselig sitter den!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...