Puma - sprekker snart! Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg var på UL i dag, og må ta noen ekstra doser fram til mandag, så ny UL. Håper på uttak tidlig uke 16. Andre?
Wishing Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Jeg har også vært på UL i dag. Det blir uttak på tirsdag
Puma - sprekker snart! Skrevet 13. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2012 Så spennende! Gøy å ha noen å heie på. Hvilket forsøk er dette for deg da? Mitt andre uttak dette.
Riley Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Jeg var på ul igår. Blir uttak på onsdag. Mitt/vårt første forsøk.
En to og tre Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Mulig neste innsett av frys neste lørdag, ellers blir det uken etterpå Lykke til allesammen!! Håper de er førnøyde på mandag så det bare er til å kjøre i gang med uttak/innsett, Puma!
Satya Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Heisann, jeg skal ha uttak på Maigaard i Danmark på mandag, mitt fjerde uttak, og første på Maigaard. Nå er jeg spent: På hva kroppen min har klart å produsere av egg denne gangen, på ny klinikk - og jeg gleder meg til at mannen og jeg skal bo på hotell i tre netter! Nå må jeg pakke... Lykke til alle sammen, blir spennende å følge dere!
Wishing Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Hei Puma. Dette er vårt første forsøk. Del 1 av dette forsøket har gått helt knirkefritt så vi satser på at del 2 går like bra Spennende er det.
Wishing Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Jeg var på ul igår. Blir uttak på onsdag. Mitt/vårt første forsøk. Og Riley, det ser ut som at vi følger hverandre slavisk, morsomt Lykke til til dere alle. Gleder meg til fortsettelsen
Riley Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Ja, vi går en spennende tid i vente jenter:-) gleder meg:-) Wishing, så gøy at vi fortsetter å følge hverandre:-) jeg har desverre ikke vært like heldig med del 1; hetetokter, skallebank og så sliten i perioder. Men syns det har gått greit. Men satser på del 2 går bra:-) Ønsker oss alle lykke til og satser på at vi er med på å dra opp den positive statistikken.
mira76 Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 Hei. Er i gang med frysforsøk og hadde UL fredag. SÅVIDT klarering ifht min.verdi pÅ livmorslimhinnen, og SÅVIDT under maksverdi pÅ folliker. Puh! I dag fÅr jeg telefon fra lab'en om opptining gÅr bra, gjør den det er det innsett i morgen, som blir dag 15 etter oppstart med Progynova. I gÅr startet jeg med Utrogestan, 3 x 2 tabletter hvert dag. Har sÅ langt ikke hørt om noen andre som bruker det - ? Noen som vet noe om statistikk rundt frysforsøk? Jeg har inntrykk av at det ikke lykkes like ofte som "ferskforsøk", samtidig tenker jeg at kroppen vel er mer klar for det nÅ enn etter all stiumleringa som følger ferskforsøket - ? Lykke til, alle sammen!
Satya Skrevet 16. april 2012 #11 Skrevet 16. april 2012 Ferdig med mitt mest "behagelige" uttak så langt, og fikk ut 12 flotte egg! Er opp under taket fornøyd med det hele, både medisineringen, måten vi ble behandlet på og over resultatet. Kjente nesten ingenting, og fikk påfyll av smertestillende underveis. Min venstre eggstokk er vanskelig å komme til, men de tok seg god tid og fikk ut 4 egg også fra den siden. Ved forrige forsøk hadde jeg 11 egg ut men ingen befruktet, så jeg skal jo være nøktern, men da ble det ikke benyttet ICSI - så det håper jeg skal gjøre en stor forskjell. Tar meg i å drømme om et lite lager på frys i tillegg til 2 gyldne egg inn på onsdag! Men først må vi ringe klinikken i morgen kl 11 for å høre resultatet av befruktningen... Spent på å høre om Pumas UL i dag og Wishings og Rileys uttak tirsdag og onsdag!
Puma - sprekker snart! Skrevet 16. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 16. april 2012 Heisann flotte jenter. Grattis m bra uttak, 12 egg er perfekt! Satset på full befruktning! Min UL i dag gikk bra, skal ha uttak onsdag og innsett fredag, om alt går bra. Så bra ut.
mira76 Skrevet 16. april 2012 #13 Skrevet 16. april 2012 Oppdatering: to egg er tint, det ene klarte seg, så i morgen blir det innsetting! Kryss fingrene. Jeg har en god følelse (men det hadde jeg også på første uttak & innsett, og det lyktes jo ikke ...) - solen skinner og det spirer i naturen, så hvorfor ikke også inni kroppen?
Satya Skrevet 17. april 2012 #14 Skrevet 17. april 2012 Dette er tiden for at det skal spire og gro inni oss også, ja! Håper egget ditt klarte seg fint, mira76, og at du er ruger nå. Av mine 12 var 10 modne, og alle 10 ble visst befruktet! Jeg er i himmelriket etter svært dårlig rate tidligere (0 av 5, 2 av 3 og 0 av 11). Er forberedt på at noen kan "falle fra" til i morgen, men kan ikke forestille meg annet enn at jeg skal bli ruger jeg også!
mayflower Skrevet 17. april 2012 #15 Skrevet 17. april 2012 Titter inn fra uttak/innsett uke 17. Er så misunnelig på dere jenter, selv om det ikke er lenge til det blir min tur så er dere så heldige som har fått ut egg. Lykke til alle sammen. Håper eggene sitter godt.
Wishing Skrevet 17. april 2012 #16 Skrevet 17. april 2012 Da er mitt første uttak unnagjort og det gikk fint. Fikk ut 10 egg. Spent på morgendagen, skal ringe inn kl 14:30 for resultat av befruktningen.
Riley Skrevet 18. april 2012 #17 Skrevet 18. april 2012 Da var egguttak unnagjort. Fikk ut 9 brukanes egg:-) godt fornøyd, da vi forventet 4-6 etter ul. Da er det bare å vente på fredagen.-)
mira76 Skrevet 18. april 2012 #18 Skrevet 18. april 2012 Virker som vi er inne i en god steam her, alle sammen Krysser fingrene for dere!
Wishing Skrevet 18. april 2012 #19 Skrevet 18. april 2012 Jippi, 7 av 10 er befruktet, jeg er over meg av begeistring. I morgen blir det innsett og forhåpentligvis noen på frys
Satya Skrevet 19. april 2012 #20 Skrevet 19. april 2012 Flotte uttak, Wishing og Riley! Vi fikk satt inn 2 egg i går - og jeg RUGER!! For andre gang i mitt liv, og over ett år siden sist. Utrolig deilig følelse. Var innom noen butikker i Danmark i går og gikk forbi noen barneklær... da kom det en bølge av sterke følelser over meg så jeg nesten begynte å stortute. Gode følelser. Herlighet! Ingen egg slapp igjennom nåløyet til fryseboksen, men det spiller mindre rolle. Vi er i gamet!
Puma - sprekker snart! Skrevet 19. april 2012 Forfatter #22 Skrevet 19. april 2012 Hei dere. Litt lei meg nå. Akkurat fått beskjed om at bare 2 av 4 egg ble befruktet. Krysser fingrene før at de klarer seg til i morgen. Tungt å vite at det ikke blir noen på frys, og ergo er det brått 3. og siste off.forsøk som brått står for tur..
Puma - sprekker snart! Skrevet 19. april 2012 Forfatter #23 Skrevet 19. april 2012 Hvor mange egg ble bra nok hos dere andre?
Satya Skrevet 19. april 2012 #24 Skrevet 19. april 2012 Jeg fikk satt inn 2 av mine 10, de andre var ikke bra nok for frys, men noen av de hadde nok dugd nok til innsett nå. Jeg har vært gravid 1 gang, og da fikk jeg ut 3 egg, alle ble befruktet, og to var gode nok til innsett. Så det er IKKE mengden det kommer an på, selv om det helt klart er betryggende å ha litt flere i bakhånd. Når du blir gravid er alle de negative tankene glemt. Skal sende energiske tanker til eggene dine. Klem!
Wishing Skrevet 19. april 2012 #25 Skrevet 19. april 2012 Dette går bra Puma, ikke bekymre deg. Dette skal vi alle klare uansett kvantitet på egg, det er kvalitet som teller Av mine 7 befruktede egg har ett blitt satt inn i dag og 2 fryst ned. De resterende 4 hadde ikke god nok kvalitet for frys. Men det gjør ikke noe, jeg er helt sikker på at det er gullegget som nå ligger trygt og godt i min livmor. Jeg heier på dere alle jenter, dette kommer til å gå strålende og i januar blir det babyboom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå