msunicorn Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Ettersom melka er treigere enn treigest for tida så prøver jeg å stimulere brystene før jeg ammer. Etter litt håndmelking og gnikking og gnuing kjenner jeg at refleksen kommer. Legger da babyen til. Men syns ikke at det kommer i strie strømmer akkurat! Og merker at ikke babyen svelger unna like fort som når refleksen kommer av seg selv under selve ammingen. Idag prøvde jeg å få fram refleksen selv før jeg la til. Kjente at melken var på tur og skyndte meg å legge til. Babyen begynte å suge men virket ikke som det kom noe spesielt. Plutselig kom utdrivningsrefleksen igjen, og denne gangen kom det mye-som normalt. Lurer derfor på om det kommer tilstrekkelig med melk når man får fram refleksen FøR man legger til..virker ikke sånn. Prøvde det samme isted. Og hun mistet interessen rimelig kjapt, selv om jeg hadde håndmelket fram refleksen.
81-Mamma<3<3 Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Jeg skjønner ikke helt problemet? Tror du du ikke har melk? Drikker ikke ungen? Hvor gammel er den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå