Gå til innhold

Mamma føda meg en uke før tida, når kommer babyen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma har føda 3 av 4 barn før termin - deriblant meg. Eg ble født ca en uke før termin. Er det stor sannsynlighet for at jeg også føder litt før termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble født altfor seint, og var så vidt jeg overlevde.

Min første kom en uke før termin. Så tror ikke det har så mye å si.

Skrevet

Jeg ble født 14 dager ETTER termin, mens jeg fødte 15 dager FØR termin :) men ellers var mamma og min sin fødsel ganske så lik :)

Skrevet

Min mamma føda oss alle barna i uke 33 og jeg har født alle mine 1 uke over termin ! Ikke la vi på oss likt heller, hun la på seg masse, det har ikke jeg gjort med mine, men jeg har hatt like lette og kjappe fødsler som henne da :)

Skrevet

Jeg ble født 10 dager over termin, og fødte selv 14 dager over termin sist. Mamma brukte 5 timer på meg, jeg brukte 24 timer...

Spent på den forestående fødselen ja :)

Skrevet

Er vel ikke så mye når man føder som kan bli likt, er vel heller fødselsforløpet som kan bli litk. Men for all del, er ingen fasit på det heller.. :) Mamma fødte meg tre uker over termin, mens jeg har født mine to gutter to dager før og to dager etter termin... Men hadde like grei fødsel med de, som mamma hadde med meg! :)

Skrevet

Jeg og min bror ble født 5 og 8 dg før termin så jeg håper på det samme ;) Men tassen kommer vel når han kommer :)

Skrevet

Mamma fødte 4 dager over med begge sinde, jeg fødte ei uke før.

(Blir spennende å se når maibabyen min kommer)

Første fødselen hennes tok 16 timer, andre tok 4 timer.

Første hennes var tung, andre gikk av seg selv.

Min første tok 4, 5 timer og var veldig grei.

Trengte ingen form for smertestilling, alt gikk av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...