Maizen Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg fikk henvisning til gynekolog av legen, men der var det 5 ukers ventetid.. Så da vil jeg heller betale litt ekstra. Men vet noen om en bra plass? Det haster litt.
Anon-Cru Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Smedstadgynekologene! Aage Huseby er helt fantastisk!
Maizen Skrevet 13. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2012 Takk! Noen flere? Gjerne jordmødre eller en plass som tar ultralyd.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Carsten Trolle ved Majorstuaklinikken anbefales på det varmeste! Også Eirik Qvigstad i Nedre Vollgate 4. Har hørt mye bra om Inger øverlie samme sted, men ikke Anny Spydslaug..
treg Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Bjørn Busund på Colosseumklinikken på Majorstua. Superflink.
Gjest AnnaMathea Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Carsten Trolle ved Majorstuaklinikken anbefales på det varmeste! Også Eirik Qvigstad i Nedre Vollgate 4. Har hørt mye bra om Inger øverlie samme sted, men ikke Anny Spydslaug.. Ja - Inger øverlie er super!!!! Anbefales!
cici83 Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Jeg må bare anbefale Anne Stensløkken på balderklinikken http://www.balderklinikken.no/behandlere/9/user_profile/staff_member hun er helt fantastisk veldig rolig og flink. bruker den tiden du trenger og skriver ofte fagartikler om svangerskap både på nett og i aviser.. alle jeg har sendt til henne er så fornøyde bildene blir også mye finere enn de man får på sykehusene f.eks. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå