Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har helt frem og tilbake, men Klara er navnet jeg stadig kommer tilbake til. mannen liker det også :-) Synes det blir finere og finere. Så gjenstår det å se om det føles riktig når hun kommer..

Eneste aberet er at jeg er redd mange synes det er et litt "tullete" navn. Men det er vel alltids noe.

Hva tenker dere om navnet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927302-tror-det-blir-klara/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira med en av hver

Mamma sin gamle tante het Klara, så jeg har alltid tenkt på det som et gammeldags og "tantete" navn.

Men fikk for noen år siden en venninne som heter Clara, og hun er verdens søteste. Derfor har mine assosiasjoner forandret seg, og jeg synes nå det er et fint navn. Har også en bekjent som har en datter på 1 år som heter det.

Hehe, enig at det er et "gammeldame"-navn, men jeg liker stadig vekk den typen navn. Litt kjedelig, for det er jo veldig i tiden å gjøre det, men sånn er det nå.. :-)

Enig i at det også er klassisk, og jeg synes også det er veldig vakkert!!

Annonse

Klara er vanlig i barnehagene nå, og er et trygt valg. Ingen i den kommende generasjonen som kommer til å tenke "gammeldame" om det navnet. De vet heller ikke hvem Klara Ku og Klara Klok er.

Vakkert navn i kategorien Klara, Alma, Selma. Gå for det :)

Overasker meg selv med å like at det er "vanlig"!

Har tidligere vært litt reddfor å bruke poppis-navn, men nå synes jeg jammen det bare er koselig med flere med samme navn :-) Tror uansett ikke det blir veldig mange Klaraer. (? Tror dere?) Hvertfall ikke her vi bor. Men blir det fler mister det jo denne dumme Klara Ku-asossiasjonen, og det er veldig bra.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...