Gå til innhold

Magen din rundt uke 17?

Anbefalte innlegg

Er i uke 17, og har dessverre minimalt med mage, men bare fettmage istedet:/

Blir så deprimert når jeg ser meg i speilet fordi jeg har lagt på meg så mye at jeg ikke er komfortabel med det, spesielt når det ikke er noen gravidmage å se der.

Likevel, når jeg slipper magen ut så ser jeg ut som jeg er langt på vei, men når jeg strammer musklene og holder den inne, så er det bare det overflødige fettet som buler litt ut.

Når gravidmagen er såpass liten, er det slik at man må stramme og holde pusten for å kunne se gravidmagen (og ikke fettet!) ?

Såfall er det LENGE til noen gravidmage hos meg klarer å ta igjen størrelsen på fettmagen som buler ut og får meg til å se gravid ut.

Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927292-magen-din-rundt-uke-17/
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he, jeg kjenner på akkurat det samme :)

Tror nok det ser mer og mer ut som gravid mage, men fikk aldri noen liten søt kul med de to første, ble mer en jevnt større mage helt til den ble enorm når det nærmet seg termin, ser at noen har søte små kulemager som strutter, men tror ikke det blir sånn her, uansett ser vi nok mer gravid ut enn vi selv føler :)

Da jeg var i uke 17 hadde jeg nesten ikke mage i det hele tatt - og jeg venter tvillinger! Men plutselig i rundt uke 20 fikk jeg DEN magen, og nå i uke 27 ser jeg ut som om jeg er gravid i uke 40.

Magen kommer nok snart, bare vent og se. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...