Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 I hele går hadde jeg vondt magen, menssmerter,strekker seg i magen,stram mage hele dagen osv....... var veldig urolig der inne og mange harde bevegelser. Han har sittet i seteleie ihvertfall siden uke 26 og jeg er nå 33+2 kan det være at han har snudd seg? Og at det er det jeg kjente i går. Noen som kan beskrive hvordan det er når dere virkelig har kjent at babyen har snudd seg selv. Jeg klarer ikke definere utfra spark jeg kjenner om han fortsatt ligger med rumpa ned eller ikke. Har alltid kjent hovedsakelig spark nede på sidene og inn mot ryggen min og at hode har vært øverst til høyre men kan ikke si om jeg kjenner noe annerledes i dag, syntes det er bevegelser fra alle kroker og kriker jeg......
Isla verde Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Min gutt snudde seg fra seteleie rundt uke 36. Jeg kjente ikke noe spesielt annet enn bevegelse og at spakene hadde flytt seg. Det var ikke vondt og jeg tenkte ikke så mye på det før jordmor så det på kontroll.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Nei, jeg håper da ikke dette blir smertefullt ettersom ukene går? Jeg er sånn omtrent i uke 31, og min har snudd seg oppned og bortfram minst fire ganger bare de siste 2-3 dagene. Hun lå i seteleie for 2 uker siden hos jordmor, med hodet ned for 1 uke siden hos legen, og med hodet opp til høyre for 3 dager siden på UL, og nå ligger hun i seteleie igjen kjennes det ut som. Utrolig livat liten frøken. Det er noe ubehagelig mens hun holder på som verst, særlig om natten, eller når jeg skal prøve å holde fokus på en samtale med noen, men aldri vondt.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Ok takk for svar, aner fortsatt ikke om han er i seteleie, men bevegelsene har blitt mer " hardhendte" og jeg har liksom vondter i hele magen i går og i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå