Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har masse modningsrier.. Og har født nr 1 på fire timer og nr 2 på en og en halv... Disse modningsriene gjør meg frustrert og engstelig for jeg skulle jo liksom dra til sykehus med en gang heg kjente antydning til fødsel. Men jeg blir jo lurt hele tiden. Skjønner jo at ikke det er som de voldsomme riene, men er så redd for å komme alt for sent til sykehuset og føde i bilen for de riene jeg har er jo akkurat som de riene jeg har hatt like før fødsel, altså fra 6- 10 cm åpning... Ugg altså..

Noen råd"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vet ikke om jeg har noen råd akkurat. Jeg har selv to raske fødsler bak meg, har hatt rier i 3 timer med hver av de. Det er fra første vondte til de er ute. Var på sykehuset i 50 min før første kom og 30 min før andre kom. Venter nå nr 3 i juni å må si jeg tenker mye på dette. Redd jeg ikke skal rekke fram denne gangen.

Jeg har fått beskjed om å komme med en gang jeg merker noe, så håper jeg slipper falske alarmer. Men nå sier de at nr. 3 er en luring sånn sett da, at man ofte tror fødselen er på gang flere ganger men så er den ikke det likevell.

Hvis du er nærme termin og har masse masrier kan de ikke tøye deg litt på sykehuset da å la deg bli der å se om det blir fødsel av det? Vi skal legge en plan for meg når det nærmer seg på hvordan vi skal gjøre det. Om jeg bare skal tilkalle ambulanse med jordmor i når jeg merker noe eller om jeg skal være på pasienthotellet i dagene frem mot termin eller om jeg får en jordmor hjem til meg eller noe sånt.

Vet ikke helt hvordan det blir, får se hvordan jeg føler det når det nærmer seg. Bor 45 min unna sykehus. Hvis riene begynner sånn som de har gjort med de to andre så ringer jeg ambulanse med en gang.

Masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...