bibbi@ Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Er 38+1 med tredjemann og ble i går tøyd/"strippet" litt på kontroll. De sa samtidig at jeg var nokså umoden. I sted kom det en mengde/klump slim, men det var uten blod. Er det da slimproppen? Husker med 2. mann at liknende slim kom dagen før fødsel, men dette var blodig. Noen som har erfaring med dette?!
kaos83 Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Min var uten blod og kom for 3 uker og 5 dager siden, er helt sikker d var den... Er nå uke 37-2 så kanskje det er fordi den kom tidlig ikke noe har skjedd. Sier d bare så du ikke får for store forhåpninger. Lykke til:)
bibbi@ Skrevet 13. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2012 Har egentlig litt panikk for at jeg skal føde snart, så håper egentlig at det går litt tid...uff, det er alt for spennende å leve i disse dager:) Lykke til til deg også, fomle!!
*Sammy* Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Min har gått no i deler i over 4 uker, og fortsatt gravid, i mine tidligere svangerskap har den også gått i deler over 3-4 uker før fødsel
bibbi@ Skrevet 13. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2012 Godt å høre at jeg muligens har litt mer tid på meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå