KonTiki Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Våknet i natt med SINNSYKE kramper i den ene hofta og over ryggen! Måtte opp fra senga for å gå! Begynte å svette og nesten gråte faktisk! ;-) Det gikk over etter ca ett halvt minutt...... La meg igjen, og sovnet. MEN på minuttet en time senere våknet jeg med det samme..... Helt sykt! Trodde det var fødsel på gang, er 37+5 idag! Men det gikk over igjen, men jeg måtte stå opp.....kl 05:55 :-( Noen som har en formening om hva dette kan være?
Mamma i vinden Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Hvilken side er det? Er du sikker på at det er i musklene? Grunnen til at jeg spør, er at jeg selv trodde jeg hadde vondt i en ryggmuskel. Det kom om nettene og når jeg var i ro. Viste seg å være livmora som presset på urinvegene, slik at væske samlet seg i nyrebekkenet. Veldig smertefullt! Hos de fleste går det over når en får beveget litt på seg. Mest vanlig på høyre side.
KonTiki Skrevet 13. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2012 Det er på venstre side.....er ikke sikker på at det er musklene nei. Men det var helt jævli.....for å si det mildt ;-) Tenkte ikke på at det kan være noe som blir i klem når jeg ligger, men sjansene er jo der :-)
bittelille_persille Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Kan absolutt ikke si noe om de krampene du har, men en kan få kramper pga mangel på magnesium. Det går sikkert an å sjekke hos legen, eller en kan spise nøtter og se om det hjelper. Nøtter har nemlig masse magnesium. Fort å få mangel av både det ene og det andre når babyen i magen tar det den vil... Jeg hadde endel kramper i låret på natta for litt over en måned siden, og for meg ga det seg med regelmessig nøttespising. ;-) Verdt et forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå