Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jg er førstegangsfødende og har hatt en sp tidligere. Morkake ligger foran og har ike kjent så mye liv, er i uke 26 nå og har ike kjent noe liv siden igår. Er veldig usikker og bekymret. Bevegelsene jg pleide å kjenne var svake og d bare om kveldene. Men ultralyd og ctg sier at alt er ok. Men jg er urolig og bekymret. Er d flere førstegangsfødende som hadde morkake foran og har d slik? Please hjelp!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde morkaken foran med min første og var veldig bekymret da jeg ikke kjente noe liv. Ringte føden og fikk komme inn på sjekk. Hadde bare en rolig dag, og så fort jeg var ute og beroliget sparket gutten masse:) Foreslår at du tar en telefon til føden ;)

Skrevet

Jeg hadde morkaken forran med nr. 1 og også nå med nr.2. Har i begge svangerskapene hatt perioder med bekymring fordi bevegelsenes styrke varierer en del siden morkaken tar en del av følsomheten. Har vært på ekstra sjekk på sykehuset 1 gang i begge svangerskap. Du må bare ringe føden og få en ctg sjekk slik at du blir beroliget, du skal ikke gå rundt og bekymre deg unødvendig!

Lykke til, alt er sikkert helt i orden med baby :)

Skrevet

Jeg hadde foranliggende morkaken i første svangerskap. Nå ligger den bak, og det er enormt stor forskjell i hvordan jeg kjenner bevegelsene denne gangen. Sist var det veldig rolig ift nå. Drikk et glass iskald sukkerholdig drikke og legg deg ned på siden. Hvis du ikke har kjent liv innen en halv time, så ring føden. Lykke til!

Skrevet

du kan jo kjøpe en angelsound, så kan du høre h*n når du ønsker :) det har hjulpet mange bekymrede vordende foreldre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...