Gå til innhold

Venter min 3dje skatt i november:) Gravid i uke 9 og har en følelse av kynnere? Er det mulig så tidlig??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke du ivf`er du også? Ikke at det har noe med saken å gjøre altså :) Kanskje jeg husker feil...

Googlet nå at de kommer som regle fra uke 20, men kunne kjennes tidligere spesielt om en har vært gravid før - og da kalle man de for "Braxton-Hicks kontraksjoner". Både normalt og vanlig iflg en netdoktor.....så da får vi bare tro det da. Men litt ubehagelig var det nå likevel...

Ja ivf baby her og:) hm ja da var d kanskje det jeg kjente, det var veldig likt kynnere, men varte bare noen sekunder . Hatt det to ganger

Heia Tutla :) Jeg har termin 22.nov :) Du da?

Har to gutter fra før - en som blir 5år i august og en som ble 1år nå i januar, så det blir 22mnd mellom dagens minste og den som kommer i november :)

Dine da? Alle med ivf?

Denne siste kom på 2ndre forsøk, så vi var helt i himmelen! Har brukt flere år og 14 forsøk tilsammen på de to første, så at bitteminsten skulle komme etter max 5-6mnd med prøving og på 2ndre forsøk, var og er helt fantastisk :) Var på 7 ukers UL før påske og alt ser helt fint ut :)

Akkurat begynt å jobbe etter en lang permisjon med lillebror, så nå bare gleder jeg meg til å kunne slakke av etter sommeren en gang igjen :)

åja, leser hos deg nå at du har termin 10dg før meg og at sistemann kom til hos Hausken - alle mine er made by Hausken og bedre kan det ikke bli :) :) :) Har hatt totalt 11 forsøk hos J.Hausken :) De første 4 forsøkene hadde vi offentlig hos Hgsd Fertilitetssenter.... Offentlig funka dårlig for meg og ikke ble vi gravide heller, så da tok vi alle privat hos Hausken :)

Endret av mamma.no

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...