Gå til innhold

hva hjelper mot kvalme??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, stakkars! Er så fælt å gå kvalm.. Jeg fant ikke noe som hjalp mot kvalmen min, jeg måtte bare sykmelde meg tilslutt.. Men mange sier at akupunktur kan hjelpe, ingefærr-te skal visst også være bra for noen.. Håper du finner noe som hjelper!

Annonse

Kvalmebånd hjalp meg i forrige svangerskap og nå har eg fått tak i nye :-) Har ikkje vært så kvalm i dag :)

hvor får du kjøpt det henne??

E samme som sea-band trur eg de hete, eg bare kalla de for kvalmebånd :) De får du kjøpt på apotek og helsekost. Eg hadde null tru på de sist eg prøvde men jammen virka det, på meg hvertfall :)

Kvalmebånd hjalp meg i forrige svangerskap og nå har eg fått tak i nye :-) Har ikkje vært så kvalm i dag :)

hvor får du kjøpt det henne??

E samme som sea-band trur eg de hete, eg bare kalla de for kvalmebånd :) De får du kjøpt på apotek og helsekost. Eg hadde null tru på de sist eg prøvde men jammen virka det, på meg hvertfall :)

da skal jeg å kjøpe det til uka igjenn for se om det hjelper.. helt forferdelig å gå så kvalm.. var ikke det i det forje svangerskapet så er uvant for meg dette her.

En ting som fungerer godt for meg er type mentos mint.

Og epler... Går og småspiser ofte da jeg fort blir ekstra kvalm om det går for lang tid mellom måltidene.

Lykke til:)

Kjenne meg veldig igjen i det.. går det for lang tid mellom måltid så komme kvalmen. Eplejuice (sunniva?) blanda med farris hjelpe og mot kvalmen.. har hørt flere som nevne det som et godt råd mot kvalmen. E vel helst eplemost en skal ha men eg syns det fungera fint med sunniva eplejuice.

Vèl verdt å prøve sea band mot kvalmen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...