Gå til innhold

Navn som passer til Helene?

Anbefalte innlegg

Har begynt å fundere på navn til Helene sin lillebror eller søster,men det er ikke lett. Trenger litt tips :) Har god tid heldigvis ;) Ønsker noe med tre stavelser og gjerne i nogenlunde samme kategori som Helene. Pent og klassisk,men ikke for sukkersøtt. E-ending hadde vært gøy hvis det blir ei jente :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143927137-navn-som-passer-til-helene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har begynt å fundere på navn til Helene sin lillebror eller søster,men det er ikke lett. Trenger litt tips :) Har god tid heldigvis ;) ønsker noe med tre stavelser og gjerne i nogenlunde samme kategori som Helene. Pent og klassisk,men ikke for sukkersøtt. E-ending hadde vært gøy hvis det blir ei jente :)

Syntes Helene, Kristine og Katrine passer gort sammen, 3 stavelser og alt :)

Henrik er flott :)

Marie er pent ja,men har både marianne,mari,marita og maria i familien..! :P Mange fine der,men noen er litt vel populære og jeg kjenner flere med endel av navnene. Favoritten der er Andrine. Har det på min foreløpig korte liste ;) Samme med guttenavnene,kjenner noen med alle navnene. Men Mathias er favoritten,det ligger såvidt på lista mi :) Kristine og katrine osv er ikke aktuelt,det heter mange på min alder :) kravstor her,huffameg,hehe :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...