Gå til innhold

håper på svar på ny ul imorgen...

Anbefalte innlegg

har nå i 4 uker blødd en del, og skal vel etter alt det blodet egentlig ha mistet, men hcg stiger sakte.. kan ikke forstå at det enda kan være noe der inne etter alt det jeg har blødd og alle symptomer har forsvunnet osv..

så da skal jeg for andre gang inn igjen imorgen til gu på sykehuset for innvendig ul for å finne ut om jeg har fått ut alt eller om det virkelig er noe der.

etter første mens termin er jeg vel ca 10-11 uker på vei, mens ifølge legen på forrige ul så er jeg kun 8 uker (noe som ikke stemmer med mensen i det hele tatt...) så da får vi bare se hva de sier.. skal heldigvis ha med meg mannen imorgen slik at han kan spør og kreve litt mer svar enn hva jeg ville gjort..

Fortsetter under...

Da fikk vi endelig noe svar.. var helt tomt i livmoren utenom blodrester på ca 4 mm spredt rundt.. fikk velge mellom 4 tabletter som skulle gi sammentrekninger i livmoren for å tømme livmoren eller utskraping.. så valgte å prøve tablettene først så får vi se.

måtte regne med å blø i 4-6 uker, men siden jeg nå har blødd i 4 uker av og på så håper jeg å nærme meg slutten..

Så da forlater jeg dere. Blir nok ikke noe prøving med det første.. Mistet 3 ganger nå på 7 år og har 2 fullførte svangerskap så har mistet annen hver gang.. med ny jobb i sikte så blir det vel fokusering på de 2 herlige barna vi har så får resten komme av seg selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...