Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 har i 3 dager nå hatt en ekkel følelse av at det durer/vibrerer svakt inne i skjeden. det er ikke vondt men kjenner det konstant... er det flere som har opplevd dette?og hva kan det være? er forresten 33+2
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 15. april 2012 #2 Skrevet 15. april 2012 Er 31+0 og har denne vibreringa helt nederst. Skikkelig rar følelse. Aner ikke hva det er. Har tenkt litt høyt at denne ungen muligens har noe epilepsi el no :-P. For er så kraftig og rar "risting". Skulle gjerne visst om flere har det og om de vet hva det kan komme av...
BABY-JENTE Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Jeg har det samme! Har hatt det i mange uker, og er nå i uke 29. Jeg tror det rett og slett bare kommer av at babyen ligger og hikker og beveger seg langt nede i bekkenet. Veldig ekkelt noen ganger!
våren Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Jeg ville også tenkt at det var hikking fra babyen som forårsaket dette. Hvis den ligger med hodet langt ned er det en rar følelse når den hikker i alle fall, selvom jeg ikke akkurat ville beskrevet det som vibrering for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå