Skyttejente74 Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Jeg bestilte fructus femina (baby klister) fra danmark for noen dager siden. Fikk det i posten idag, kostet 250kr ca. Når jeg bestilte det så spurte jeg om de kunne være så snill å skrive at det kostet under 200kr så jeg slapp å betale toll for den og det gjorde de- Så nå får en bare håpe det hjelper, har et misslykket IVF forsøk.
dincene Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Det var jo lurt å spørre dem om det! Jeg fikk betale en gang masse i tillegg i toll! Var lettere irritert Men det skjedde bare en gang av dei 3 jeg bestilte.
Skyttejente74 Skrevet 12. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2012 Ja er kjipt å må betale toll også. Det var også to alternativ med sendingen deres. En til over 400kr og den jeg tok til 250kr. Fikk den i en konvolutt og det låg litt papp rundt flaska så det fungerte bra-
Gjest Trulte med to små Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Jeg bestilte fra Oslo via apotek her i forrige måned så det går an å få tak i det i Norge også!
Tante_Esel Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 ikke for¨å ødelegge stemninga, men nå har jeg flittig brukt fructus femina på 2 av ferskforsøkene mine... og det har ikke hjulpet meg en dritt! men håper det er vidundermiddelet ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå