Gå til innhold

15 kg+ uke 30...enn dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

stillestående vekt. ikke opp, ikke ned. bekymret sykehus fordi jeg holder på å bli underernært og ungen er liten.

IKKE noe jeg velger selv nei, det tror jeg ingen gjør bevisst, men har forskjellige medisinske grunner til at ting blir som de blir. skulle gjerne gått opp 10 kilo, men det er totalt ureaklistisk desverre. er antatt å gå ned 10 -15 kilo etter svangerskapet, basert på erfaring og mål, noe som ikke vil være bra for kroppen min, og frarådes på det sterkeste ny graviditet etter denne. det rådet har jeg tenkt å følge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

33+6 og har lagt på meg 10,5 kg, men jeg er overvektig i utgangspunktet, så det er helt greit at jeg ikke har lagt på meg mer.

Skrevet

Sillylilly: nei har ikke gått inn for det...

men jeg hadde "for mye" fra før (regnet med bmi - som forøvrig er HELT feil å regne med..men også sett med egne øyne) så fikk beskjed om at det ikke var farlig om jeg ikke gitt opp så mye...

har også egentli lavt stoffskifte som jeg HåPER forandrer seg tilbake til normalen etter denne graviditeten (fikk det etter nr 1 i 2003) så det er jo å en mulighet....

magemålet har vært ok hele tiden, men på ul i forbindelse med ekstrakontroll pga stoffskifte fant de ut at babyen er for liten....

veier rett i overkant av 2kg nå i uke 35...

og jeg spiser som en hest.... :P

Skrevet

31+2, og -1 kg foreløpig. Har nok å ta av og gutten ser ut til å bli stor. Har ikke levd noe særlig annerledes, kun kuttet noe ned på snop og brus.

Håper på maks 6 kilo, som var det samme som jeg gikk opp sist.

Skrevet

Uke 35 og opp 11 kg.

Skrevet

Veier i utgangspunktet ca 10 kg for mye, og har gått opp 10-12 kg (varierer litt vekta mi etter hva jeg spiser og om jeg går på do ;)) og er i uke 33. Har satt en maksgrense på 15 kg for meg selv ;)

Relativt fornøyd, da jeg veide 7 kg mer før jeg ble gravid ved forrige svangerskap og gikk opp hele 23 kg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...