Gå til innhold

15 kg+ uke 30...enn dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke noe for det, men er litt opphengt i denne vekta....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10,9 kg, uke 28.

Prøver å passe meg litt og håper på ikke mer enn 15-16 kg til slutt. Det er ca 0,5 kg i uka fram til uke 40, hvis jeg har regna riktig :)

Skrevet

Fortsatt på minus siden, 2 kg mindre enn før jeg ble gravid. Uke 31 nå. Skal sies at jeg har en del ekstra kg fra før så har ikke så veldig stort behov for å legge på meg ;-) er mitt 3 svangerskap og gikk opp 5 kg med nr 1 og 0 kg med nr 2, så har en kropp som ikke legger på seg noe særlig når den er gravid..

Skrevet

15.1kg og jeg er 32+4 i dag.... Er overvektig fra før av også...

Skrevet

- 4 kg nå (var nede i -9) i forhold til før jeg ble gravid...

nå skal det sies at jeg har "litt" ekstra fra før så det gjorde ikke noe har de sagt hele tiden...

spist som vanlig...

gikk opp 25kg med førstemann (gikk det vips ned igjen - begynte på p sprøyte å VIPS var de på igjen)

gikk litt ned men ikke mye etter det

så opp 15kg med nr 2....

Skrevet

Ned ca 8 kilo. Er i uke 33 nå.

Skrevet

Dere som har gått ned, er det pga kvalme i svangerskapet, eller er det noe dere bevisst har gått inn for?

Skrevet

Opp 14 kg, uke 28 :( Heldigvis slank fra før....

Skrevet

Er i uke 31+5, og gått opp 13 kg. Veier nå 73 kg, og synes det er helt greit.

Skrevet

Uke 32, opp 10kg ca. Føles som mer, er skikkelig tung..!

Nærmer meg 80kg...

Skrevet

Uke 32, opp 11kg... Gikk opp 17kg med de to første, så har et håp om å gå opp litt mindre,men ....

Skrevet

31+5 og opp 12,5 kg. Men hadde en del ekstra fra sist graviditet. Da gikk jeg opp 27 (*grøss*) så håper bare jeg klarer å holde meg under det denne gangen..

Skrevet

Opp 20 kg, er i uke 39 :) Så pass må det være ;) Hadde lav BMI før graviditet, så da mener jordmor at det ikke er så farlig!

Skrevet

Det skjønner jeg godt! Det er vel vi alle, kiloene skal jo tross alt av igjen :-) Vet jo ikke hvordan du så ut i utgangspunktet, men hvis du er normalvektig når du blir gravid anbefales en vektoppgang på 11-16 kg. Selv var jeg normal og har nå gått opp 10,2 kg midt i uke 37. Kan varmt anbefale litt ekstra bevegelse de siste ukene så klioene ikke setter seg så lett. Kom deg ut i det fine vårværet, du vil garantert ikke angre når du skal tilbake i favorittbuksen din!

Skrevet

32+2 i dag og opp 16kg. Jeg var veldig tynn da jeg ble gravid og har vært mye dårlig i begynnelsen, så di kiloene har jeg lagt på med de siste 12 ukene, men jordmor sa i dag at dette bare var fint. Det eneste er jo det at kroppe n syntes det er litt rart å gå så fort opp, så det er blitt veeeeldig tungt, spes når jeg er så liten fra før av:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...