Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Har lest at man ikke skal ha inseminering rett etter at man har hatt feber. Er det noen som vet hvor lenge før det er "ok" å ha hatt feber?
Tidenerinne Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Stork skriver at egget kan påvirkes og man bør avlyse inseminasjon i pågjeldende syklus hvis du har hatt feber i ukene før. Det står ikke hvor mange uker... Håper du finner ut av det og at ikke turen din ned må avlyses/utsettes!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Er ca 2,5 uke til.. så det spørs da Typisk hvis det skal ødelegge for forsøk denne mnd.. HI
lillebie på`n igjen Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Jeg hadde mycoplasma lungebetennelse vet uttak og innsett og er nå gravid med ivf:) jeg var syk i 2 uker før jeg reiste ned til dk. På den cfc og fastlege+gyn hadde aldri hørt om at det skulle påvirke å ha vært syk...og jeg ble gravid jeg:) men jeg ville behandlet feber å holdt den nede m paracet om klinikken din mener egget ditt kan bli ødelagt med feber.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Takk for svar dere Jeg har holdt feberen nede ved paracet,så da håper vi at eggene mine holder seg friske! HI
lillebie på`n igjen Skrevet 15. april 2012 #6 Skrevet 15. april 2012 Det gjør de helt sikkert:) som fastlegen min sa, damer blir jo gravide over hele verden hver dag, syke som ikke syke !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå