Igangpånr2 Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Et par minutter på den ene siden, slik at hviten nesten er gjennomstekt, så anur jeg det lit hardt sånn at plomma akkurat sprekker, stere i noen sekunder til og ferdig :-)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 knuser det i varm panne, knuser plomma med en gang og gjennomsteker det nesten på ene siden før jeg snur det og steker litt på andre siden.
It's all about me Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Hel plomme og stekt på begge sider. Er perfekt når det er stekt så lenge at det innerste i plommen akkurat ikke rekker stivne.
Mamma i vinden Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 På begge sider, knust plomme og en tomatskive og litt ost på toppen. :-) Lokk på i slutten, så smelter osten skikkelig. Mmmm...
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Jeg får som regel samboeren til å steke egg til meg, for jeg bare knuser plomma Jeg vil ha hel plomme og hviten litt utover i panna, ikke bare som en liten tjukk klump rundt plomma. Vil gjerne ha litt salt og pepper på og litt ketchup etterpå
Gjest Mentha & Junior Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Nesten sprøstekt med masse krydder og hvitløk, gjerne et par osteskiver på toppen Taklet ikke å spise egg i det hele tatt før jeg var nærmere 25, så det har gått gradvis derfra. Kan klare å trykke nedpå et "vanlig" stekt egg, men det er ikke med stor glede det blir spist. Og det Må være bacon til, ellers blir det full stopp.
Mikkemafian Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 Knertet plomme, stekt på ene siden med smeltet ost på
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #10 Skrevet 12. april 2012 Olje høy varme. Steker det bare på den enesiden.Så når du sjærer hull på plomen så renner det gule utover. DEILIG! )
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. april 2012 #11 Skrevet 12. april 2012 Jeg kan ikke steke egg:) men jeg liker den stekt på begge sider med hel plomme:)
kaklemor Skrevet 12. april 2012 #12 Skrevet 12. april 2012 Steker på begge sider med gastromat :-) På brødskive med masse smør og ketchup:)
Himmel og hav Skrevet 12. april 2012 #13 Skrevet 12. april 2012 Stekt på begge sider med plomma hel, og så med sprøstekt bacon og stekte tomater til.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #14 Skrevet 12. april 2012 mannen steiker de beste egga til meg. Begynner å steike som på vanlig måte, men etter 30 sek eller no heller han vann i panna og slenger på lokk og har de der noen sekunder til. Supergodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå