Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bestilt aku , beg på synarela i dag . Skal ta aku 4 ganger for å forbedre sirkulasjon i livmoren. 1 gang i uken. Deretter skal jeg ha aku rett før og rett etter insetting. Kan hende at det kommer en akupunktør å gjør dette på st olavs. Håper virkelig at egget skal feste seg da. Det blir ca 3000,- i mer kostnad. Men føler at jeg må gjøre alt jeg kan nå, koste hva det koste vil. Akupunktøren sa til meg at aku før ivf øker sjansene med 50 prosent. Greier ikke tanken på neg test, å vite at jeg ikke prøvde aku. Nå er det full kjør igjen å snart kommer hormonene!

Andre som tenker det samme?

Andre som har prøvd aku? Resultat?

Lykke til jenter:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Da må du ha masse lykke til! :)

Jeg begynte på akupunktur etter første mislykkede ivf forsøk i januar.

Ble spontant gravid rett etterpå, men det gikk galt tidlig ( kjemisk? ) har gått jevnlig til aku etter det, men ble ikke gravid nå på fryseforsøk alikevel :( ( kjemisk igjen? ) Jeg fikk svar på blodprøven i dag og den var under 2! så da var alt håp ute for denne gang.

Jeg tok også "babykliser"/fructus femina som akupunktøren anbefalte.

Har veldig tro på disse tingene jeg, og må vel bare holde motet oppe selv om det ikke er lett!

Kjente jeg ble roligere av aku og det hjalp på kvalmen min som jeg fikk av medisinene.

Håper du lykkes da! :)

Skrevet

Hei, trist å høre at det ikke fungerte for deg. Men det skal klaffe skal du se:) bra aku hjalp på andre måter da hvertfall. Hvor mange ganger tok du aku før innsett og etter? Tok du aku på sykehuset rett før og etter innsett?:)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg tok aku ca en gang i uka og både før og etter innsetting, men det tilbye de ikke på sykehuset i Porsgrunn så jeg måtte kjøre frem og tilbake til akupunktøren. Tungvindt men det er verdt det.

:)

Skrevet

Jeg må bare spør, hvordan føler du at det var verdt det, i forholdt til at det ble mislykket forsøk? Har aldri vært borti aku før , er så usikker. Kan det virkelig funke? Er det bare tilfeldig at de som har tatt aku ble gravid? Om de hadde blitt gravid uansett uten aku . Masse tanker rundt dette, men til tross for at det vil koste rundt 3000,- har jeg ikke råd til å la være heller. Men om det ikke fungerer denne gangen med aku, kommer jeg nok til å prøve uten neste gang. Mye å tenke på, prøver å tenke positivt, merker hvertfall at motivasjonen blir bedre når jeg tenker på at jeg skal beg. På aku:))

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg syns absolutt det er verdt det uansett om man lykkes med å bli gravid eller ei for det balanserer kroppen veldig. Aku jobber med å løsne blokkeringer i systemet og det har gjort meg roligere i ivf prosessen. Det er mulig jeg skrev det, men jeg ble pontant gravid etter mislykket ivf og hadde da bare gått to ganger til akupunktur.

Har gått ca 1 gang pr uke og lykkes ikke med fryseforsøk heller, men har tro på aku og fortsetter. :)

Men det er viktig at du føler deg fornøyd med den akupunktøren du velger. Følg magefølelsen!

Masse lykke til! :)

Skrevet

Høres spennende ut:) gleder meg til å begynne:) tusen takk for d:) masse lykke til til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...