Gå til innhold

kroppen/helsa di rundtom uke 23?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere fått stor mage..føler dere sjikkelig gravide liksom?:P

mye som har forandret seg?:)

fått noen plager?klarer dere jobbe fullt?:)

bare litt for veten hvordan det går med andre..selv klarer jeg ikke jobbe fullt pga bekkenet..og føler magen begynner å bli litt stor å god;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme som deg... jobber 20% nå grunnet rygg og bekken, og merker stor forskjell på kroppen... est ut både her og der og rund mage:)

Skrevet

Magen har vokst seg stor i det siste og er fin og rund :) Bekkenet er ikke godt men jobber 100%. Satser på at det snart blir redusert stilling på meg oxo.

Skrevet

Er 24+3 i dag, har vært sykmeldt gjennom hele sv.skapet... Først pga ekstrem kvalme, så pga bekkenløsning :( Går til behandling 2-3 ganger pr uke. Formen kunne absolutt vært bedre, ja! Men får være fornøyd så lenge jeg klarer å holde meg unna krykker... Har fått skikkelig mage, og frøkna er veldig livlig :)

Skrevet

Har diger mage syns jeg...:-))) litt artig når alle ser det så tydelig. Jobber fult, selv om bekkenet hyler og jeg nesten må bæres i seng...:-(( Er nok litt sta, har 3 unger også så nekter litt å høre på smertene. Sure oppstøt får jeg også, spesielt når jeg bøyer meg mye. Men alt i alt elsker jeg å gå gravid og har en veldig aktiv baby i magen så koser meg hvert sekund :-)))

Skrevet

23 uker og magen er rund som en badeball, ingen plager i det hele tatt :)

Skrevet

Jeg er 21+5 i dag. Her har magen blitt god og rund ja, legen mener jeg ligger litt over normalen på måling, men fant papirene fra nr 3 og da var jeg større på samme tidspunkt, så jeg tar det med ro...

Ellers så har jeg endelig begynt å kjenne tydlige spark, på daglig basis, så det er heilt supert :) Var litt parnoid tidlige for de andre gangen har jeg kjent liv mye tidligere, så føler det er veldig beroligene å kjenne lillegutt hver kveld nå :)

Er desverre 100 % sykemeldt pga bekkenløsning med gangvansker, og humper rundt på krykker, inne i min 5 uke med sykemelding nå. Dette blir et langt svangerskap, selvom jeg har 3 gutter å ta meg av, føler ukene snegler seg avgårde.

• 2 uker senere...
Skrevet

Er 24+3. Har omsider fått magen på plass. Godt å føle seg litt gravidfin og ikke kvapsete :P. Har plagdes med ryggen en stund, men jobber fullt + litt til. Hjelper med litt trening og å ikke stresse for mye på jobb.

Skrevet

Snart 22 uker og sykemeldt 50% hele svangerskapet, først grunnet kvalme og nå kynnere og bekkenløsning. Håper jeg holder slik helt ut...tiden går raskere da jeg kan jobbe litt. Godt og høre at andre på denne tiden ikke løper rundt og er super friske:-) føler seg ikke så alene da lengre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...