Mintursnart? Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Jeg skal til Cfc for ivf neste uke. Jeg tror jeg må overnatte, og lurer på om noen vet om ett rimelig, helt ok sted ? I nærheten av Cfc, kommer sent om kvelden, og sjekker ut om morgenen.
lillebie på`n igjen Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Jeg har bodd på grand hotell , plaza og astoria. Alle ligger nesten vegg i vegg med hovedbanegården. Det går tog som tar 25 min fra flyplassen hit. Koster ca 130 kr med taxi fra hotellet en vei til cfc. taxi fra cfc til flyplass ca 230 kr etter hva jeg husker. Ganske lettvint
omatt Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Jeg har bodd på mange hoteller etterhvert - også noen i det området. Blant annet Frederik og Ascot. Helt OK begge. Sjekk hotels.com. De har mange hoteller i området og ofte gode tilbud. Fra Hovedbanegården og rundt der kan du ta buss 5a til CFC (Nørreport). OBS! Ikke gå av på NørrePORT, vent til du kommer til Nørrebro. Det er langt å gå mellom de stoppene : ) Tar ca 15 minutter fra Hovedbanegården avhengig av trafikk. Og den går i ett sett. Koster 70 kroner for døgnkort med buss/t-bane osv. Noen ganger har jeg reist rett fra klinikken til Kastrup. Da har jeg tatt 5a til Nørreport og så tatt metroen videre til flyplassen derfra. Raskt, enkelt og billig : )
omatt Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Unnskyld, nå svarte jeg på mer enn du spurte om. Men hotellene jeg nevnte er i alle fall OK : ) Lykke til!
Mintursnart? Skrevet 12. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2012 Takk,takk :0) Nei, er bare glad for at du skriver veibeskrivelse :0) Jeg har til nå tatt metroen, har dratt til Stork, så er på litt andre trakter når jeg skal til Cfc, så takk, takk :0)
Mintursnart? Skrevet 12. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2012 Kan en foressten ta metroen også på det kortet ? :0)
bamby Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Metroen er enklest synes jeg husk og buss 5a, kommer nok til ta den! skriv ned adr. Lygten 2, ligger ved Nørrebro bysenter! Det er endel hoteller, hotels.com, men ikke så mange i Nørrebro, noen advarte meg mot bo der pga Nørrebro er Købens Storhaug hehe Likte plassen eg, men hadde ikke valset rundt nattestid såklart! Bybanegården er noe lengre borte, men "tryggere" sånn sett...
Mintursnart? Skrevet 13. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2012 Da har jeg bestilt hotell på Ascot spa og hotell. Fra Kastrup, hvordan kommer jeg meg lettest der ? Tenkte å ta metroen, hvor går jeg av da ? For å komme nærmest hotellet mener jeg :0)
Mintursnart? Skrevet 14. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2012 :0) Omatt, noen flere gode tips ?
Frisak Skrevet 14. april 2012 #10 Skrevet 14. april 2012 det er et hotel som heter wakeupcopenhagen. der å vi det e kjempe billig å enkelt å komme seg fram der i fra
Mintursnart? Skrevet 14. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 14. april 2012 Takk, men nå har jeg bestilt hotell :0) Håper bare jeg finner frem, er temmelig grønn når det kommer til å finne frem...:0)
Mintursnart? Skrevet 14. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 14. april 2012 Åhhh...nå ser jeg jo lillebien har skrevet at det går tog til hovedbanegården :0)..., jepp, fjern :0) Siste spørsmål, er det noen som vet om det dagskortet kan brukes på metroen også ? Det dagskortet for tog, buss mener jeg :0)
omatt Skrevet 14. april 2012 #13 Skrevet 14. april 2012 Da har jeg bestilt hotell på Ascot spa og hotell. Fra Kastrup, hvordan kommer jeg meg lettest der ? Tenkte å ta metroen, hvor går jeg av da ? For å komme nærmest hotellet mener jeg :0) Så spennende at du skal nedover snart. Da jeg bodde der tok jeg toget til Hovedbanegården, så gikk jeg bort. Jeg er godt kjent der nede etter 10-11 turer nedover på tre år, he-he. Sjekk google maps for spaserturen. Det er lett å finne, men komplisert å forklare her : ) Jeg mener dagskortet kan brukes på all offentlig transport. Om jeg tar feil, har jeg sneket en hel del ganger : ) Og du, de to unge jentene i resepsjonen har ikke peiling på kollektivtrafikken i Køben, så pass på å spørre en av de voksne om du lurer på noe. Lykke til!
Mintursnart? Skrevet 14. april 2012 Forfatter #14 Skrevet 14. april 2012 Flott :0) Reiser med fly i morgen tidlig fra Sola. Har uttak på mandag :0) Gå å dingle litt i København i morgen tenkte eg, greit å være i nærheten av Cfc, har avtale kl 09. Mange takk for all hjelp :0)
Mintursnart? Skrevet 15. april 2012 Forfatter #15 Skrevet 15. april 2012 Vel innlosjert på Ascot :0) Ok hotel, men kaaaldt på badet :0) Vært å dinglet og shoppet på Tivoli...innom min favoritt...Illums :0) Kjøper alltid med litt av serien til Poul Pava, så har jeg i det minste noe kjekt med hjem hvis ikke det jeg har aller mest lyst til å ha med meg blir med :0) Blir til at jeg tar taxi til Cfc i morgen, har ikke lyst til å stresse meg selv med usikkerheten å gå å lete...planen er å ta buss og metro etterpå til flyplassen...og tok toget hit fra flyplassen :0) Spendt på morgendagen :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå