Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

takk for i går dere :) det var ....ma....... wait for it.......gisk :D

også DEN gode champisen da tussi :)

sitter å venter på at dere skal stå opp nå, så vi kan komme oss avgårde på safari :)

jeg er så klar :D stråhatten er på :P

Løvemusen: alle er velkommen inn i magictown! bare husk reglene: Ikke lov å deppe her :P

Nei.. tror jeg tar meg et glass cola mens jeg venter... her trenger man jo ikke å passe på hva man dytter i kjeften lenger :D YES!

Ååå kjenner eg får vann i munnen av den colaen din Adine.. Så gjett ka eg ska ha iskald cola og pannekaker med is te frokost whop whop!!

Gjør dere klar for safari jenter for nå ska Metti komme nær alle dyra spesielt kattedyra... Tigermetti here i come :)

Og midt i alt dette så dukker jeg opp:) min medisin for tiden er å lage mat, trylle frem de deiligste retter, eksperimentere og fantasere, sååååå jenter, vink på meg når dere er sultne, så dukker jeg opp :)

Endret av Vakring74

Og midt i alt dette så dukker jeg opp:) min medisin for tiden er å lage mat, trylle frem de deiligste retter, eksperimentere og fantasere, sååååå jenter, vink på meg når dere er sultne, så dukker jeg opp :)

DA er jeg KJEMPE sulten :D hva tryller du frem?

Annonse

Trist med det negative forsøket, men godt å høre du er på vei opp igjen nå :) Greit å prøve homeopat, da er iallefall ingenting uprøvd :)

OG i magictown kan ALT skje :D

Hehe!! ja, selvfølgelig!!! Liker innstillingen deres altså!!! :D

Endret av En to og tre

en to og tre: det er alltid varmt i magictown :) så vi trenger ikke bål for varmen, men kanskje for kosen? :D

ja vakring ;) da kan du overraske meg med hva som helst :P bare husk å lage noe uten hvetemel :P for jeg kan ikke spise det... da får jeg vondt i massekoka, og det vil vi jo ikke ha noe av :D

GUD FOR EN DEILIG FREDAGSKVELD på stranda og altting :D:P

I morgen reiser eg te gran canaria whop whop

jeg og :D wopwop! håper du fixa en stooor koffert til meg :P

GOD Tur snuppa! det fortjener du <3

Det har eg vet du så eg glede meg te å skravle me deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...