Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

takk for alle gode ord og tanker... vet ikke hva dere har gjort, men nå er jeg på god vei oppover igjen :)

det er godt å ikke føle seg som et spøkelse :)

fått time hos homeopat og gleder meg til det!

Dette skal vi klare alle som en!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så braa!! <3

Skrevet

Tjohooow! Du gir håp til oss andre som ikke er igang med selve prøvingen helt enda! :) Ta vare på deg selv!!

Skrevet

Det beviser bare hvor fantastisk sterk du er <3

Skrevet

fikk litt hjelp av skogen og bikkja da ;)

han ligger som et slakt her hehe :D gullungen min <3

Skrevet

Jeg også!! :) allerede!! Hadde jeg ikke trodd om meg selv altså. Men jeg gjør det bare så mye verre for meg selv hvis jeg sitter og tenker alt for mye på den dumme testen, og at hvis jeg hadde blitt gravid nå, kunne bebisen blitt født på pappa'n eller farmora sin bursdag!! Det var egentlig det verste! Men PYTT! Gravid skal jeg jo bli uansett, en vakker dag! :)

Har akkurat vært ute å gått/løpt jeg også! Er vel derfor jeg føler meg frisk og fin igjen :) Møtte mannen i lastebilen, så han kjørte meg hjem igjen (juksa LITT da:P)

Skrevet

hihi godt å høre :):D

Skrevet

Nesten så jeg lurer på hvilken town vi skal flytte inn i nå..?

Skrevet

hm... godt spørsmål... noen ideer fra din side?

hva med "magictown?" for nå skal vi på magisk vis bli gravide uten ivf :D

Skrevet

Ja, ååh.. :) Det hørtes eventyrisk ut! Jeg vil bor der!

Skrevet

da flytter vi dit da Tussi :) Jeg vil ha badestamp ute på verandaen :)

og i magictown er det ikke lov å deppe! bare være positiv og ELSKE livet og alt det menfører :D For bare da blir man magisk-gravid på egenhånd :)

Skrevet

medfører skulle det stå :P

Skrevet

Jeg vil ha vinskap med masse god rødvin i! :) Men skal vi ikke ha jacuzzi (vet ikke helt hvordan det skrives:P) istedenfor stamp? ;)

la oss eeeelske livet og glede oss til en ferietur til crazytown! :)

Skrevet

Jeg vil også flytte inn dit ..

Vil ha palmer og hengekøyer på stranda og alltid varmt men ikke hetevarmt.

Skrevet

JA, flytt inn metti :)

Det er sol hver dag, så vi skal bli brune og fine! Treningsrom er det også, så gjett om vi skal bli lekker!

Skrevet

Kan ikke tilby palmer og varme , men utendørs jacuzzi og vinskap det har jeg.

Velkomne skal dere være :-)

Skrevet

lucky you christiane!!! :o:)

Skrevet

Men det hadde gjort seg med en tur til Bærum ja! :P:D

Skrevet

hohohooo så godt å "se" dere så kvikke igjen!! hærlig!!! jeg går bare å venter på dumme mensen....., jaja skal ikke ødelegge d gode humøret her :) :)

Skrevet

ok da :) jacuzzi funker fint ;) Og ja Metti!! masse sol og varme og fine palmer :)

christiane: be careful what you wish for :) hehe.. brått så tar vi en liten tur til bærum vettu :)

tenk så lekre og lykkelige vi er i magictown da :):D Der bare ELSKER vi å være!!! <3

Skrevet

nå ligger jeg på stranda i en hengekøye med en deilig kald pinacolada forresten :D DIGG å bo her asså!

Skrevet

*S*

kan ikke annet enn å smile av dere søte damer...

Tar mei ei pils jeg da... he he

Skrevet

*S*

kan ikke annet enn å smile av dere søte damer...

Tar mei ei pils jeg da... he he

en skikkelig god pils med glass som har ligget i fryseren :D heldiggris :D Jeg tåler ikke øl lenger :( men Drinker går jo veldig lett ned :P hehe

Skrevet

Oyeah :) Ligger på solsenga ved siden av deg jeg, ser du meg? Drikker en syyykt digg strawberry daiquiri... mmm... Hører palmesus og..... bølge...skvulp..?

Skrevet

Oyeah :) Ligger på solsenga ved siden av deg jeg, ser du meg? Drikker en syyykt digg strawberry daiquiri... mmm... Hører palmesus og..... bølge...skvulp..?

klart jeg ser deg :D Hører deg og! Du klarer jo aldri å holde kjeft :D haha ikke mye bedre jeg :) er ille koselig dette her assa!!

bli med en tur i jacuzzien da :D der er det digg nå på kvelden :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...