Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #1 Del Skrevet 12. april 2012 Bgynner å bli rimelig irritert over at jeg ikke får trykket på "følg dette emnet". hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 12. april 2012 #2 Del Skrevet 12. april 2012 Enig her, man må trykke ørten ganger før knappen reagerer :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 17. april 2012 #3 Del Skrevet 17. april 2012 Trøst deg med følgende: det skjer ikke en dritt om du får det til. Jeg oppdaget akkurat at jeg har "fulgt" kranglesiden omtrent fra Jesus gikk i kortbukser, hadde glemt at jeg engang i nyforumets barndom trykket på "følg", men har aldri fått et varsel om at det har kommet nytt innlegg der, hvilket jeg trodde var poenget, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 18. april 2012 #4 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg skal ta det med meg, men har dere husket å også endre på varslinger og tilsendte varsler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 19. april 2012 #5 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg skal ta det med meg, men har dere husket å også endre på varslinger og tilsendte varsler? Ja, men har ikke fått noen varsler likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå