Gå til innhold

Hjelp.. Ang eggløsning.

Anbefalte innlegg

Våknet idag hvor jeg tenkte at jeg sku begynne å lete etter EL ( den skal egentlig ikke komme før dag 14) hvor jeg idag er på dag 9 i syklusen.. Tenkte at den sku være negativ, men neida, 2 streker gitt.. Trodde ikke på så tidlig :( er det mulig???? Går i tilegg på Pergotime denne mnd!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143926968-hjelp-ang-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eggløsningen kan ikke komme så lenge du tar tbl, da pergo undertrykker eggstokkene. Det vanligste er at el kommer på dag 13-15. Men jeg fikk ikke EL før cd 21. Så det høres litt merkelig ut at du før el på CD 9. Sikker på at el-testen er positiv? Det er alltid 2 streker på testen, men teststreken skal være like sterk\ sterkere enn kontrollstreken for at den skal være positiv. Du kan jo legge ut bilde så kan vi hjelpe å tolke :)

Hei!!

Jeg har også brukt denne testen, klarte ikke å bli helt fortrolig med den. Kjøpte Clearblue Digital eggløsningstest, brukte å bestille dem via: www.billige-tester.no. Mye billigere der enn på apoteket og andre nettsider. Disse viste nøyaktig for meg når jeg hadde eggløsning. Ble gravid etter å ha brukt den. ønsker deg masse lykke til!!!

Annonse

Ja, er ikke lett om den viser to streker på hver test :P Får bare vente å se for hverdag om den blir sterkere :)

Tusen takk, gratulerer selv :))

Vi står i hele mnd uansett for å si det sånn, så skal vel egentlig ikke gå ann å bomme ;) Ville bare se med egne øyne når jeg fikk EL :)

lurer litt på hvor lenge dere ventet på å kjøpe de testene? var inne på lavpris-tester.no og der hadde de en pakke med 21 eggløsningstester og 10 graviditetstester noe som høres mye ut om det skulle klaffe med en gang, men er så usikker om jeg skal kjøpe de eller om vi skal prøve på egenhånd først!

benedicte87: Enig med jente10_ønsker-1til.. Bare kjøp en hel sånn pakke du. Det er verdt det uansett. Vi har prøvd i snart 2år, og jeg har prøvd å la det gå så naturlig mulig. Men valgte nå og kjøpe sånn pakke du har sett på, og det er greit å ha en del tester så man kan bruke så mange tester man vil av å lete etter EL eller se om man er gravid ;)

Annonse

Fader:( Håper ikke vi har det da.. Snakket med Gyn hvor hun sa EL ikke kommer før 7 dager etter siste pillen som er på mandag, så jeg får fortsette å teste å se.. Hvor mange dager siden ikm er du?

Åja, jeg har gÅtt uten p piller i 2År og hatt uregelmessig syklus, og ogsÅ derfor hatt sein EL, men fikk disse pergo pillene nÅ for Å fÅ EL pÅ dag 14. Men jeg var ogsÅ pÅ dag 9 nÅr den var ganske sterk (igÅr) og dag 10 idag og den er svakere. skal ta test i flere dager til Å se hvordan det utvikler seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...