englegull Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Virker som om det er flere av oss enn hva folk flest tror ;-) Jeg ønsker å bli kjent med flere i samme situasjon, litt utover et anonymt forum som dette :-) Har også et ønske om at mitt kommende barn skal få bli kjent med andre barn som har kommet til verden på samme måte. Kanskje en start hadde vært å lage en lukket gruppe på facebook? Evt andre forslag? Send meg gjerne en PM :-)
Tidenerinne Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Jeg vet det allerede finnes en slik lukket gruppe på facebook. Jeg er ikke med i den ennå, men har fått tilbud om å bli med når/hvis jeg blir gravid med donorbarn. Jeg kjenner ikke denne personen som opplyste meg om dette, men min søster som kjenner henne og fått vite det den veien. Er helt enig, må være veldig fint å ha kontakt med andre og at også barna våre møter andre som har kommet til verden på denne måten!
singel_IVF Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Men det er ikke alle som er på facebook. hva med å rett og slett lage en egen nettside hvor det gåt an å bli medlem, slags sosialt nettverk? hvis noen her skjønner seg på å lage noe sånt da, jeg gjør det ikke men kunne godt ha prøvd om ejg fikk litt hjelp på veien. hadde ikke forundra meg om vi ble mange etterhvert
Philomele Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 For et hyggelig initiativ! Jeg vil også gjerne bli litt bedre kjent med damer i samme situasjon og det er sikkert mange måter å ordne dette praktisk på. Men ble litt usikker: Var dette ment både for de som allerede er gravide og oss som fortsatt prøver?
englegull Skrevet 12. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2012 Egen side hadde vært supert:-) men jeg har ikke greie på hvordan man gjør sånt..? Jeg synes at både prøvere, gravide og de som allerede har født skal være velkomne! :-)
utålmodig-11 Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Et bra forslag! Er dessverre ikke spesielt datakyndig, men melder meg gjerne inn på facebook eller nettside eller hva det nå blir :-)
timiane Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Jeg er også interessert i å komme i kontake med andre i min situasjon. Jeg er veldig klønete på data. Finne det en måte å lage en hjemmeside med passord som ikke alle har tilgang til? Bare en tanke... Supert forslag forresten..
Gjest meg mamma? Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 (endret) Jeg vil og gjerne være med, men er ganske ubrukelig når det gjelder data og vet knapt hva FB er. Endret 12. april 2012 av meg mamma?
vbn246 Skrevet 15. april 2012 #11 Skrevet 15. april 2012 Vi i Rogaland har en egen gruppe på fb- vi er ca 20. Vi møtes jevnlig, det er utrolig kjekt! Du må være gravid eller ha donorbarn for å bli med. Gi lyd på pm hvis det er noen fra Rogaland som vil bli med:)
Noramor Skrevet 19. april 2012 #12 Skrevet 19. april 2012 Jeg vil også gjerne være med i en sånn gruppe :-)
lycine Skrevet 20. april 2012 #14 Skrevet 20. april 2012 (endret) Skriver noen en personlig melding med navn så oppretter jeg en hemmelig facebookgruppe. Men jeg trenger et navn til for å starte gruppen. Endret 20. april 2012 av lycine
Maya67 Skrevet 21. april 2012 #15 Skrevet 21. april 2012 Lycine har opprettet en hemmlig gruppe på Facebook. Dvs at dine andre venner på Facebook ikke kan se hva som blir skrevet her. Får å bli medlem der må du først bli "venner" med Lycine eller meg på Facebook. Deretter kan vi invitere dere inn. Gruppen vil så komme automatisk opp under grupper på din Facebookside. Den heter "Singelforsøk2012"
Maya67 Skrevet 21. april 2012 #16 Skrevet 21. april 2012 Dvs. at du må sende oss navnet ditt som mail her på BIM slik at vi finner deg på Facebook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå