Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Er det noen her som tar bringebærbladkapsler? Jeg tok disse sist jeg var gravid og hadde en kjempelett fødsel og fikk beskjd fra lege/jordmor om at livmora mi trakk seg sammen usedvanlig raskt etterpå. vet jo ikke om dette kom at av jeg tok kapsler, men det er godt mulig... Så jeg tenker å ta kapsler denne gangen og. Men jeg husker ikke når i svangerskapet det anbefales å starte, noen som vet?? Og hvor mange piller hver dag?
OssTre<3 Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Hvor får du kjøpt disse? Vet om mange som begynner i uke 32, men har også lest (på nette) at det anbefales å begynne tre uker før.
Chrissymamma Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Jeg begynte i uke 32 og tar to tabletter per dag. Er det som står anbefalt på esken tror jeg. Har lest her inne tidligere at noen tar to tabletter morgen og to tabletter kveld men ikke gjort dette selv som sagt. Kjøpes på alle helsekost butikker.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Jeg begynte nå i uke 32. Tar 2 morgen og 2 kveld. På pakken min står det at det anbefalt dosering er 2-3 morgen og 2-3 kveld. Jeg tenkte og øke til 3 tabletter i uke 34. Merker ingenting av dem enda, men det synes jeg jo er bra Men hååååper på en liten virkning i forhold til fødsel, da jo hadde en lang, tøff og kritisk fødsel sist. Jeg bestilte mine på nett. På www.urtesenteret.no
OssTre<3 Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Jeg begynte nå i uke 32. Tar 2 morgen og 2 kveld. På pakken min står det at det anbefalt dosering er 2-3 morgen og 2-3 kveld. Jeg tenkte og øke til 3 tabletter i uke 34. Merker ingenting av dem enda, men det synes jeg jo er bra Men hååååper på en liten virkning i forhold til fødsel, da jo hadde en lang, tøff og kritisk fødsel sist. Jeg bestilte mine på nett. På www.urtesenteret.no Hvilken av de tre velgte du da? Ene er jo veldig rimelig, mens den som er anbefalt for gravide er nesten dobbel så dyr.. De er vel make?:/
Mamma♥09♥12♥ Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Er det noen her som tar bringebærbladkapsler? Jeg tok disse sist jeg var gravid og hadde en kjempelett fødsel og fikk beskjd fra lege/jordmor om at livmora mi trakk seg sammen usedvanlig raskt etterpå. vet jo ikke om dette kom at av jeg tok kapsler, men det er godt mulig... Så jeg tenker å ta kapsler denne gangen og. Men jeg husker ikke når i svangerskapet det anbefales å starte, noen som vet?? Og hvor mange piller hver dag? Oi jeg er 36 uker.. kanskje jeg bør begynne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå