Gå til innhold

brun-uten-sol-legger???

Anbefalte innlegg

Skrevet

nen som har erfaring med brun-uten-sol produkter? leggene mine er hvite, veldig hvite, og våren lar seg vente på, og jeg begynner å bli så tung at jeg kunne tenke meg å kaste både lubber og lange bukser... (jeg snakker om krem på leggene, ikke hele kroppen i kabinett...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt sånn en del. Funket ganske lenge, helt til jeg plutselig ble allergisk.

Nå kan jeg ikke bruke det uten å få utslett og kløe over hele kroppen.

Så jeg ville ikke anbefalt det.

Men funket et års tid før det gikk galt.

Men tror det må være mye drit i produktene

Skrevet

Hva med å begynne med en bodylotion som har svak selvbruning i seg? De er milde, kan brukes hver dag, og gir en naturlig farge. :)

Finnes hos HM og i dagligvare fra feks Dove.

Ellers gir selvbruningsserviettene fra Comodynes (finnes hos Vita) jevn og fin, dog noe sterkere farge. :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg ville lest innholdslisten grundig - tror ikke akkurat H&M sine produkter er veldig "snille"... Alle kremer (og kjemikaliene i de) som du smører på huden kommer inn i kroppen.

Og selvbruningskremer er ekstra ille. Ville evt sjekket ut om økologiske merker har det (men det tror jeg ikke).

Husker jeg hadde tenkt å kjøpe i fjor (og da var jeg ikke gravid engang) - men da jeg leste innholdet slo jeg det fra meg!

Sett deg heller ut i solen m bare legger, når det blir vær til det. Det er bra for både deg og ungen = d-vitaminer :-)

Skrevet

snakke me di på apoteket. har mangen gode milde kremer der :) enten lotion med litt farge eller spray med mye farge :)

men sist eg var gravid så blei eg brun bare de var meldt sol på værmeldinga så er ikkje sikkert du trenger mer en ett par timer i sola nå på våren så er det ekte farge resten av året :)

Skrevet

I den artikkelen står det litt om solarium og selvbruningskrem.

De skriver ihvertfall at man ikke har noen holdepunkter for at

selvbruning er farlig, fordi fargestoffene i kremene ligger såpass høyt oppe i hudlaget mellom hudcellene....

Skrevet

takk for gode råd, og i dag skinner solen, jeg løper ut med bare legger !!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...