lise456 Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Da var det eggløsningsjakten igjen Humøret er stigende.. jippi smilende, glad og posetiv igjen :) Satser på det er gullegget som er igjen i frysen:) Ha en fin dag alle flotte damer
♣ Christiane ♣ Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Hei Lise. Trist at det ikke gikk denne gangen, men så flott at du bare får starte rett på igjen. Det er det som er så fint med naturlig syklus, blir liksom ikke noe tull da. Er du på Aleris ?
lise456 Skrevet 12. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2012 Hei hei:) Ja greit at en får starte raskt på igjen:) Var så sikker på det skulle sitte denne gang, men så feil kan man ta...er en utolmodig sjel... Sitter nok neste gang tenker jeg:) Må ha troen:) Jeg holder til hos Hausken. Gratulerer så masse med positiv test da:) Kanon kjekt. Når skal du til Ul og ha opptelling ? 1,2,3 eller 4.. hehe Når hadde du innsett etter p el test?
♣ Christiane ♣ Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Tusen takk. Tro kan flytte fjell, så det må man ha med seg i dette gamet ja. Har hørt mye fint om Hausken, men jobber 500 m fra Aleris, så jeg setter inn egg i lunsjen jeg, hehe. Jeg hadde positiv EL test 20.03, og satt inn egg 23.03, altså 3 dager etter. Det var faktsik første gang jeg brukte en EL test. Legen min syntes jeg burde fått premie for det, hehe. Jeg skal på UL den 26.04, om 2 uker. Med hcg på 3800 på rd 18 så lo sykepleieren når hun ringte. Sist jeg ble gravid, var det også med 2 egg i starten og hcg på 244 på rd 12, som ville tilsvart ca 2000 på rd 18. Så vet ikke helt hva jeg skal tro, hehe. Men føler mindre symptomer og ingen kvalme foreløpig. Sist gang var jeg dødskvalm rett etter uke 4, men så gav det seg i uke 5-6 ( og det var jo da den ene sluttet å utvikle seg) Blir spennede dager fremover. Helt surrealistisk med positiv test på første forsøk, kjennes nesten litt for enkelt ut. Er vant til å slite mye mer liksom. Kanskje det omsider ordner seg for snille jenter ?? Håper gullegget ditt ligger i fryseren. :-)
Tante_Esel Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 så deilig da Lise det gikk foooooooooort masse lykke til når dagen er der
lise456 Skrevet 12. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2012 Det ordrer seg ALLTID for snille jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå