Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg bare lurer på hva dere synest, blir gal av å tenke selv.

saken er den: vi har en kjempefin emmaljunga duo vogn til snuppa, liker den veldig godt. men til høsten når snuppa skal begynne i barnehagen vil jeg helst ikke bruke emmaljungavogna vår til åtte tusen. så tenkte å kjøpe en til å ha i barnehagen. først tenkte jeg på simo 124-sportsvogn men så begynte jeg å tenke på at dei er jo like tung som emmaljungaen og blir nesten like stor når den slåes sammen. så begynte jeg å tenke på tfk jogger twist, har lest en del om den. noen som har erfarkng av den? Har den stor sittedel?

Fant en pent brukt på finn.no til 3300,- ville dere kjøpte den for den prisen? Tenkte egentlig å kjøpe ei billig sovevogn til bgh, men viss jeg hadde kjøpt denne kunne jeg jo ha brukt den utenom bhg også, snuppa begynner i bhg i sept. Så da kunne jeg ha brukt den i sommer.

blir sprø av å tenke, hva synest dere?

Håper på svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tkf er veldig romslig, og god plass til å sove i på vinteren med voksi pose ellel liknende! Men hvis jeg bare skulle hatt sovevogn hadde jeg gått for en billigere simo, brio eller no... kommer jo egentlig bare ann på om du vil ha en billig eller dyr sovevogn....den blir vel kanskje ikke brukt til noe annet hvis du er så fornøyd med emmaljungan!

Skrevet

Tusen takk for svar :-)

Blir til at jeg kjøper en brukt Simo :-)

Skrevet

Vi har også en Emmaljunga edge duo som vi er knallfornøyde med, men som nettopp derfor ikke kommer til å bli brukt som sovevogn i barnehagen. Jeg har hørt mye om at barnehagevogner ikke nødvendigvis behandlet så pent + at de står mye ute mange steder, dvs. at de blir fort slitt og vi har ikke lyst til at vogna som vi selv har behandlet så fint skal bli utslitt av det siden vi har planer om å bruke vogna til eventuelle søsken og selvfølgelig som primærvogn hjemme.

Planen vår er derfor å finne ei passe billig vogn på finn vi kan bruke som sovevogn, tipper at merke blir mindre viktig enn pris når vogna stort sett bare skal stå i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...