Gå til innhold

Dager igjen. torsdag 12.april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker nedtellingstråden, så starter den i dag og jeg ;)

54 dager igjen her :) Wow helt utrolig at jeg snart er under 50.... Og ikke lenge til høygravid heller .D JIppiiiiii!!!!! Føler meg klar jeg :) Tror jeg........ ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

51 dager her :)

Skrevet

1 ukeeeeeeeeeeeeeeeee og er fødeklar og sprekkferdig for å si det mildt, kom uuuuuuuuuuuttttttttttt :)

Skrevet

48 dager igjen!!! Hjelpes, tiden går foooort! Og jeg har ikke ordnet noen ting... Nå står det meste på loftet etter førstemann, så skal opp dit i helgen for å ta en titt. Skal kjøpe stellebord også i løpet av uka, så blir det kanskje en klesvask eller to:D

Skrevet

EN dag!!! Hvis det ikke skjer noe snart så klikker det for meg.... ;)

Skrevet (endret)

9 dager over og hatt rier i 9 timer nå. trøtt er bare fornavnet :P

Endret av April-Mamma-90
Skrevet

11 dager igjen nå! Lille baby kom gjerne ut, vi venter så spent på å få møte deg :-)

Skrevet

Moro med telletråd :) 52 dager igjen her! Ikke lenge til høygravid nå.

Skrevet

13 dager men håper prinsen har tenkt å komme før. Er sliten og utålmodig etter å treffe den lille :-)

Skrevet

20 dager igjen.. Gud å tiden går fort, men gleder meg såååå mye!!!

Skrevet

12 dager igjen :) Har absolutt ikkje hastverk med å få ut ungen. Nyter å ha "ferie" og åleinetid på dagtid. Dette er min tredje baby, så veit det blir lenge til eg får ha litt tid for meg sjølv.

Skrevet

41 dager igjen nå etter 24. Øyeblikkelig høygravid, og alt er klart:-) lille prinsessa kan godt vente par uker, selv om mor er veeeeeldig klar:-)

Lykke til alle sammen!:-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...