Alexander's Mamma Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Etter stripping i går har jeg hatt vondt i nedre rygg og mage og underliv. nå har det gått over til å komme i bolker. kjennes ut som sånn jeg ville tru rier er. men legen sa det var veldig lite modent når jeg var der i går, kan det skje noe så fort etter stipping? trur liksom ikke på at det kan være rier når det skulle være så lenge til i følge lege. flere som har opplevd at det var lite modent også skjedde det noe alike vel? slimproppen har gått i deler i går og i dag. litt mer brunaktig i dag enn i går. (sorry for ekkel info) er 8 dager på overtid i dag så rier er hjertlig velkommen.
kaos83 Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Vet ikke. Men ønsker deg lykke til og håper virkelig det er i gang:) tror du kan bli moden relativt kjapt. Hadde du åpning igår?
Alexander's Mamma Skrevet 11. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2012 hadde 1 cm i går, kan ikke skjønne annet enn at det er i gang nå. ^^ spørs bare om det holder seg da. tusen takk.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Høres ut som ihvertfall noe er på gang ja Masse lykke til ihvertfall Du kan jo godt få bebisen din nå!
Alexander's Mamma Skrevet 12. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2012 18 timer med rier. denne fødselen blir hard ass. var på sjekk rundt kl 12 og det var begynt å skje ting, men ikke veldig mye. så er hjemme å venter på at de skal ha 4 min i mellom før jeg skal tilbake.
Leirha Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Jeg har blitt strippet 3 ganger i forrige svangerskap, og kan ikke akkurat si fødsel kom igang når det var umodent. Første gang jeg ble strippet var i uke 38, det var begynt å bli modent, og hadde to cm åpning. Det var vondt, og kjente kraftige menssmerter i to døgn etterpå, så kom det skikkelig mye brun (slutt på mens utflod) dagen etterpå. Men ikke nnoe mer enn det. -2 gang jeg ble strippet var rundt termin, husker ikke eksakt når. Tror det var selve termindagen. Opplevde det samme da, vonde kynnere og menssmerter, og brun utflod dagen etterpå. Men ingen fødsel. -3 gang jeg ble strippet, 11 dager over termin, 2 cm og modent, satte dette igang en kjemperi..Som endte med at gutten kom 1t og 45 minutter etterpå. Men det var godt modent og alt lå til rette for at fødsel skulle starte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå