Philomele Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Hei alle ivf-damer! Har et negativt ivf-forsøk, og er veldig opptatt av hva jeg skal gjøre for å lykkes bedre neste gang. Har hatt litt høye prolaktin-nivåer og litt lave østradiol-nivåer tidligere, og lurer på om det er lurt å ta nye hormonprøver nå? Er på cfc og der går det litt fort i svingene... Håper inderlig noen av dere kan hjelpe meg. Klem til alle her inne.
*sommer* Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 På mine første forsøk i Norge ble dette gjort uten at jeg ble gravid av den grunn. Etter et langt opphold satte jeg i gang igjen og på den nye klinikken tok de ikke blodprøver. Prøver nå i Danmark og der tar de heller ikke blodprøver. De mener at det ikke har så mye å si, men jeg vet ikke. Hør med cfc hva de mener. Lykke til :-)
Philomele Skrevet 13. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2012 Takk og takk Sommer, for at du svarte meg. Virker som det er veldig ulikt hvordan dette er lagt opp. Stor klem til deg, og lykke til med forsøket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå