Hedda39 Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Hun spurte og gravde masse om meg,.. hva jeg spise, hvordan jeg hadde det, om jeg hadde dårlig samvittighet for noe osv,..... Hun skrev ned alt, og så muligens en sammenheng i alt?! Jeg fikk litt vond!! øreakupunktur og en homeopatmedisin som heter Sepia,.. jeg skal ta den som en 5 dagers kur... Noen som har vært borti det?? Hun bad meg holde meg unna all slags brus og hvetemel!!!! det blir vanskelig.... men jeg skal prøve! Jeg skal tilbake om en uke,.. og jeg håper hun kan hjelpe. Hun tente hvert fall en liten gnist i meg i dag,.... Hun heter Mona Thaulow. Hun var veldig positiv og var nesten sikker på at hun skulle kunne hjelpe meg,... Jeg hååååper sånn at hun klarer det!!! Noen som har hørt om eller fått hjelp av en homeopat????
Metti er håpefull Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 jeg var hos soneterapeut på tirsdag.. Han ga meg også litt håp.. Ga forbud mot cola og ga meg noen vitaminer og dråper som eg sko ta... rettet på hofta og satte magneter i ørene som fremdeles gjør vondt
Hedda39 Skrevet 11. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2012 Kjenner det i ørene enda jeg også!!! Får håpe dette gjør susen:) En opptur er så vanvittig velkommen her nå,... og hos oss alle!
Metti er håpefull Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Kjenner det i ørene enda jeg også!!! Får håpe dette gjør susen:) En opptur er så vanvittig velkommen her nå,... og hos oss alle! ja vi klamrer seg til alt håp vi kan få.. Har fremdeles magnetene i ørene så ligger nok å godgjør seg Har troa på litt alternative behandlere de tenker litt mer på helheten..
Hedda39 Skrevet 11. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2012 Ja hun spurte om mye mer enn det legene på klinikken noen gang har gjort!!!!! Håper hun kan trylle meg gravid på neste forsøk.....Da skal jeg ha i naturlig syklus!!
Tante_Esel Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 åH!!! Håper jeg får tak i hoeopaten min snart !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå