Gå til innhold

Huff, tror ikke jeg la noe egg i påsken...

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene
Skrevet

Beklager formuleringen men jeg har stor mistanke om at Ovitrellen jeg tok mandagen før påske ikke resulterte i eggløsning. Kanskje eggposen var tom... har nemlig ikke fått høyere temp! Prøvde hjemme denne runden pga påsken. I ferien sov jeg lengre og regnet med at det var derfor, men nå som jeg står opp tidlig igjen så er den like forbanna lav :( den går alltid opp 0,4-0,6 grader opp etter EL. Stoler dere såpass på temp?

Det som bekymrer meg nå er at tanta uteblir, og neste tante er jo utgangspunktet for IVF'n vår :(

Jeg er blond på akkurat dette, da jeg ALLID har hatt stabile sykluser med mens hver måned så har jeg aldri spekulert i det. Men jeg må bare spørre, får man mens om eggposen var tom...?? Eller går det nå først til en ny EL og deretter kommer mensen?

Da blir jo IVF'n utsatt en måned... og da tar jo riksen sommerferie :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har alltid kunnet stolt på tempen med tanke på om eggløsning har vert. En gang økte ikkje tempen før på dag 30 og den mnd ble eg gravid.

tror ikkje det går over i ny syklus men at eggløsningen kan komme når som helst

Gjest Løvemusene
Skrevet

Hei metti hvordan går d med deg?

Dag 30? Når i forhold til tempøkning skjedde befruktelsen??

Skrevet

Hei

Det går veldig opp og ned med meg ! Skifter mellom å ha troa og føle at alt er håpløst..

Jeg begynner på spray på mandag så da er jeg hvertfall i gang så får jeg håpe at troa kommer mer og mer etter som jeg nærmere meg insett ..

Jeg hadde eggløsning på dag 30 så da skjedde jo befruktelsen rundt da. Tempen økte på dag 30. Jeg kan sende deg grafen når jeg kommer på dataen :)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Jeg skjønner det er nedturer og oppturer, og slik er det med humøret og trua også. Sender deg en stor klem og håper at dette er siste gang du går på nesespray :) Nå skal det skje ;)

Aha, da forstår jeg, at det var EL som var sen. Jeg trodde kanskje du hadde hatt EL, mens å gikk ikke tempen opp før mye senere, så da går det greit, du trenger ikke sende meg grafen, hihi men takk likevel søte!

Jeg venter tanta egentlig tirsdag-onsdag til uken, HåPER mens kommer slik at det ikke blir forsinkelser i ivf..... spennende altså :)

Skal heie på deg!!

Skrevet

Hei

Ja eggposene kan være tomme, men du får alikevel mensen.

jeg hat hatt forsøk hvor noen har vært tomme (det er dessverre umulig å se på ul før ivf forsøkene).

Skulle vært en lov mot å produsere tomme eggposer spør du meg :-)

Gjest Løvemusene
Skrevet

Hei sommer og takk

Det er godt å høre for min del, for meg så er det viktigste at mensen kommer i begynnelsen av uken... tusen takk for at du lettet litt for hodet mitt nå <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...