Gå til innhold

Når kjøpte dere første babytøy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

uke 10!! men det var kunn for det var tilbud :P er nr 2 så har enn del fra før men har gitt bort de meste så må handle enn del :) har vell enn halv full pose med små ting til nå er i uke 16 :) klar over at det er alt for tiligt. men har ikkje kjøpt noe dyrt enda det får vente til etter UL

Frk.karisdotter: hihih.. jaaa.. når har du ordinær ul da? Jeg var på tidlig ul for 3 uker siden.. hun gjettet på jente men skal på ordinær nå til tirsdag;D

Har UL onsdag neste uke. Da er jeg 19+5, og er mer enn klar for litt serriøs shopping. :D

Annonse

Begynte å handle før jeg ble gravid;) har hatt en lang og tøff prøvetid så det hendte at jeg kjøpte en ting på salg som en del av prosessen med å holde håpet oppe.. Og når jeg ble gravid så fortsatte jeg å handle inn av og til.. Vi skal ikke vite kjønn og det er ikke så mye nøytralt tøy og velge mellom så kjøper noe hvis jeg kommer over noe veldig fint.. Ellers så er vogna, barnesete, babykurv og Stokkestol med newbornsetet handlet inn.. Er 25+2 idag;)

Er nok litt treg ser jeg.. er i uke 27+3 og har enda ikke kjøpt noe.

kjøpte litt i går jeg, er i uker 26, jeg tenkte litt på om det er tidleg jeg ......men jeg er litt eldre en de fleste her så kanskje derfor en tenker litt sånn.......torde til og med og kjøpe litt blått....hehehehe, de var jo ikke 100% sikkre på at det ble gutt da, så muligens kan det bli ei jente i blå dress;)

Jeg var på tidlig UL og da mente hun at det var en gutt i magen og da har vi det meste fra før side nr1 også er gutt..:-) Kjøper kanskje litt vintertøy på salg siden nr 1 kom i april og han i magen kommer i oktober, så da blir det kanskje litt feil ang str til å begynne med.

Er nok litt treg ser jeg.. er i uke 27+3 og har enda ikke kjøpt noe.

kjøpte litt i går jeg, er i uker 26, jeg tenkte litt på om det er tidleg jeg ......men jeg er litt eldre en de fleste her så kanskje derfor en tenker litt sånn.......torde til og med og kjøpe litt blått....hehehehe, de var jo ikke 100% sikkre på at det ble gutt da, så muligens kan det bli ei jente i blå dress;)

Det er alderen min og tidligere erfaringer som holder meg igjen. Godt å vite at det ikke er bare meg som venter lengst mulig. Smiler å ser for emg jente i blådress:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...