Lykkelig mor til tre Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Jeg har spiral. Vi har ikke planer om å få flere barn. For noen mnd siden følte jeg at jeg var gravid. Mensen kom en uke forsinket, men jeg syntes den var annerledes. Senere følte jeg at det var ørsmåbevegelser i magen. Slik det er de første gangene du kjenner at det er noe som lever og vokser i magen. Denne lille lille boblende bevegelsen som er over like fort som den kommer. Jeg tok to graviditetstester som begge var negative. Nå har jeg på nytt hatt mensen igjen ikke like frisk farge som vanlig. Men nå sparker det i magen. Jeg er helt sikker. Så om ikke det er en baby der, så må jeg legges inn. Jeg kjenner jo igjen dette!!! Men jeg har tatt to tester og de er begge negative. Magen står rett ut og mannen min må jo si seg enig med meg når han tar på magen. Den er hard. Hvis ikke det er en baby som sparker inni meg... hva er det da?!?!? Men det kan vel ikke være mulig at jeg er gravid når: Jeg har spiral, jeg har hatt mensen hver mnd (dog uregelmessig og noe annerledes), jeg har hatt fire negative graviditetstester (to stk for 1-2 mnd siden og 2 de to siste dagene)! Kan det????
LínnAnonym Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Ta en blodprøve hos legen du... Evt. dra på Volvat i morgen for en ultralyd...
cici83 Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 ja sjekk det for guds skyld opp ? venteri spenning på hva dette er ??
Lykkelig mor til tre Skrevet 11. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2012 Ta en blodprøve hos legen du... Evt. dra på Volvat i morgen for en ultralyd... skal kontakte legen i morgen
OptimistHoppa Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Hva gjør denne posten på 3. trimester-forumet?
Lykkelig mor til tre Skrevet 11. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2012 ja sjekk det for guds skyld opp ? venteri spenning på hva dette er ?? skal kontakte legen i morgen.. og be han lytte etter hjertelyd...herreguuud han kommer jo til å tro jeg er gal. Som har spiral, har hatt mensen og har neg tester. Og tenk om det IKKE er noen baby der da? Ja da rabler det jammen for meg. Det var en kommentar fra en annen om at bevegelser i tarmene kan kjennes ut som forsterbevegelser, og det er jeg klar over. Men detter er så mye... hjelpe meg... er det ikke en baby er jeg redd jeg er syk...i magen på en eller annen måte
Lykkelig mor til tre Skrevet 11. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2012 Hva gjør denne posten på 3. trimester-forumet? Er det ikke mange gravide her inne da? som kanskje kan svare på spørsmålet mitt fordi de har opplevd dette eller vet om noen som har det?
tonesnupp Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Uansett lurt å sjekke ut hva det er hos legen. Lykke til
Alexander's Mamma Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 oi så spennende. må skrive her i morgen om hva som skjer da ^^
Kaktus_86 Skrevet 12. april 2012 #13 Skrevet 12. april 2012 Er det ikke sånn at graviditetstestene ikke slår ut når man får for mye HcG? Hvis du har kommet så langt at du kjenner bevegelser vil jeg tro at nivået er ganske høyt. Sjekk det opp og oppdater oss! Lykke til
Lykkelig mor til tre Skrevet 12. april 2012 Forfatter #14 Skrevet 12. april 2012 Er det ikke sånn at graviditetstestene ikke slår ut når man får for mye HcG? Hvis du har kommet så langt at du kjenner bevegelser vil jeg tro at nivået er ganske høyt. Sjekk det opp og oppdater oss! Lykke til Det vet jeg ikke noe om.. ikke hørt om at den ikke kan slå ut positivt på hcg langt ut i ett svangerskap....Det er nytt for meg... MEN, jeg snakket med legen min i dag og han ville ta en titt på meg i morgen tidlig. Så da får vi se om jeg er gal, gravid eller om det er noe annet.
Sørlandschick03+09+12<3 Skrevet 12. april 2012 #15 Skrevet 12. april 2012 oi... lykke til =) uansett hva det er:)
Sørlandschick03+09+12<3 Skrevet 12. april 2012 #16 Skrevet 12. april 2012 forøvrig... om man har sett på det der oops jeg er gravid som går på en kanal på tv..så virker det jo som om man KAN være gravid å alt likevel er "som vanlig"?
Lykkelig mor til tre Skrevet 12. april 2012 Forfatter #17 Skrevet 12. april 2012 oi... lykke til =) uansett hva det er:) takk
Lykkelig mor til tre Skrevet 13. april 2012 Forfatter #18 Skrevet 13. april 2012 Hei og takk til alle som har svart meg her inne. Jeg er ikke gravid... heller gal Og jeg må si at det var gode nyheter for oss Jeg har fått medisiner mot luft/oppblåst mage, så blir det kanskje mindre "spark" der inne takk alle sammen. Lykke til videre i svangerskapet til dere alle. Nyt det masse (vet jo det ikke bare er glansdager) men plutselig er det over og du savner å kjenne at det er liv i magen Gravide kvinner er det vakreste som finnes. Bare så dere vet det! Du/dere er vakre!!!! IKKE tell kiloer..nyt magen, mannen, evt andre barn og ikke minst DEG selv!!!! Og kan jeg driste meg til å si at jeg skal ta ett glass rødvin for dere, og for meg i kveld..siden jeg kan LYKKE TIL!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå