Gå til innhold

Er dere flinke til å spise fisk i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er egentlig glad i fisk, men har rett og slett fått avsmak under graviditeten! Jeg orker ikke tanken engang.. :/ Tar omega3 kapsler, spise makrell i tomat på skiva og lager minst to fiskemiddager i uka - med da går det mest i fiskegrateng, fiskepinner eller fiskesuppe. Jeg orker rett og slett ikke å tilberede laksefilet, selv om det er noe av det beste jeg visste om!

Snedige saker. Har det sånn med agurkt, paprika og tomat på brødskiva. Det er ok å spise, men jeg blir helt uvel bare av tanken på å tilberede det.

Hahaa, skjønner at jeg er dritgravid når jeg leser mitt eget innlegg.

Annonse

Jeg har alltid vært veldig glad i fisk, men etter jeg ble gravid har jeg fått helt avsmak :( veldig dumt egentlig.. Men spiser alle vitaminene for andre trimester boksen, så får jo i meg alt jeg skal :-)

Eneste fisken jeg har fått i meg er røkt laks, og dt skal jeg jo egentlig ikke spise for mye av.

Får spist, men ikke nok... Ble litt mye laks en periode, så nå er både mannen min og jeg såååå lei... Er egentlig generelt ganske matlei!

Men skal det spises laks, så kjøper jeg ICAs økologiske (frossen). Den er kjempegod - steker på pannen i små stykker eller hele i ovnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...