Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 jeg vet at hun ikke vil at det skal være på forsiden av VG. for når noen frir sånn så sier hun alltid "æsj, så kleint" og gjemmer seg intil meg. men hun er veldig romantisk av seg. mye mer en meg. jeg vil ikke at det skal være super klisje. men fint og minnerikt. tips? kjøper jeg ring til henne med diamant på eller til begge?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Hva med å si torsdag eller fredag at du er lovet vekk for helgen. Vær sparsom med å si hva, legg litt opp til at hun tror det er en heisaguttetur på sparken der du ikke vil røpe hva og hvem. Og la henne hisse seg litt opp. Når hun er drit potta sur (?) for hun hadde trodd dere skulle finne på noe kos sammen denne helga går du på kne. "Altså lovet vekk til deg, om du vil ha meg..?" :-)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Mange venter til etter frieriet med å kjøpe ring, så kjøper man ring sammen, så slipper du å tenke på str og diamant osv. Er ikke alle som ønsker en stor diamant på fingeren. Ta henne med på ferie til en romantisk by.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Jeg ville satt pris på en diamantring som forlovelsesring, som min kjære hadde kjøpt for sine egne penger, ikke fellespenger, da forsvinner romansen ved det. Den bør være etter lommeboka så ikke overdriv, du kan nok få ringer til ca 3000 vil jeg tro, med bare en liten stein i. Gifteringer som dere begge skal ha, kjøper dere sammen. Jeg ville syntes det var kleint om min fridde foran så mange andre. Da kunne det jo føltes som om hun måtte si ja. Ville helst det bare skulle vært ganske anonymt eller bare oss to. Men vet jo ikke hvordan din er. Jeg synes det viktigste ved frieriet er at mannen er edru (så det ikke bærer preg av å være rølpete) og har ring. For at det skal være skikkelig seriøst og ikke på impuls. Og det nest viktigste er faktisk at han går ned på kne og sier noen pene ord, og stiller spørsmålet. Husk at å bare vise ringen, som på film, ikke er det samme som å spørre om giftemål, du må si det høyt. I prioriteringsrekkefølgen etter det, så ville jeg syntes det var romantisk at dette skjedde under en god middag på ferie, eller under en opplevelse enten det er ferie eller i nærmiljøet, eller at jeg hadde fått en opplevelseskveld som var planlagt ut fra noe vi likte å gjøre, og som avslutningen på en fantastisk kveld. Jeg vil på det sterkeste anbefale at du ser an humøret før du frir. Er hun en av de som til tider skifter litt i humøret, så dropp frieriet selv om du hadde planlagt det hvis hun er noe sur, for da blir det ingen god opplevelse for noen av dere, men kanskje litt kleint. Vent til hun allerede er smilende og flørtende med deg, og det er hun antakeligvis hvis du følger noen av mine råd her om omgivelsene for frieri For da vil gleden bli desto større ved frieriet. Tror jeg.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Jeg ville syns det var kleint om du hadde gjort alt det hun over skriver. Folk er forskjellig. Jeg syns ofte de enkle impulse "handlingene" er romantiske. det er veldig forskjell på folk.
kaklemor Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 En kollega av min mann dro til london, leide et helt små-tivoli og de hadde pariserhjulet for seg selv. Han fridde oppi der:-) Men det var et frieri :-) gjør det enkelt og gjør det så du vet hun blir satt ut:-) lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Hadde noen fridd til meg som #2 foreslår så hadde jeg ikke tatt deg seriøst og muligheten for at jeg hadde sagt nei og bedt deg om å fri ordentlig hadde vært stor!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Jeg har en kjæreste av ganske få ord, og om du er av samme typen er jeg rimelig sikker på at hun hadde satt stor pris på en skikkelig kjærlighetserklæring. Altså ikke noe overdådig, men bare hvorfor du elsker henne og hvorfor du vil tilbringe resten av livet med henne før du faktisk spør. Jeg tror de fleste jenter henger seg mer opp i hva han sier og hvordan han oppfører seg enn at de er en eller annen stor tilstelning. En venninne av meg ble fridd til i Eiffeltårnet med masse styr og rett etter hun sa ja sa hun at hun hadde sagt ja hjemme i sofaen også, og da skjønte ikke fyren helt hva han hadde styra sånn med. Så det finnes ikke noe perfekt svar på spørsmålet ditt, som du sler foreslår vi masse forskjellig. Tenk bare på hva du tror dama di vil sette mest pris på og huske best, på en positiv måte, så ordner det seg nok skal du se LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå