Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da spår eg igjen her inne etter noen uker med opphold :) så bare å gi en lyd om det er noen eg skal se på :)

Husk fødsels dato og ikke ver anonym er dere snill :)

Klemz!

Se gjerne på meg også :-) Blir jeg gravid snart? Har prøvd lenge, og er veldig klar for at det skal klaffe snart... Født 17.04.1986

På forhånd tusen takk

Annonse

Så morsomt at du vil spå igjen :)

Jeg er gravid i uke 18, og skal på ultralyd på førstkommende mandag.. Hvilket kjønn tror du boltrer seg i magen min?

Har en jente fra før.

Og hvordan blir fødsel? Føder jeg før eller etter termin?

Og til slutt.. Hvordan ser forholdet ut mellom meg og min forlovede ut fremover? Vi har en dårlig periode.. :(

31.01.92 er fødselsdatoen min og termin min er 11.september foreløpig :)

På forhånd tusen tusen takk!

Hei!

Kommer med en liten tilbakemelding jeg :) du spådde at jeg venter en gutt, og det stemmer! Flere andre spådde jente men siden du pleier å være treffsikker så holdt jeg en liten knapp på gutt selv, og nå er det altså bekreftet :)

Får du inn noe annet ang. svangerskap og fødsel? Termin 28.08.12. Ellers er det snart eksamenstid for min del, og vi skal selge leiligheten, hvis du får inn noe ang. det :)

Jeg er født 29.08.90 :)

Annonse

Da spår eg igjen her inne etter noen uker med opphold :) så bare å gi en lyd om det er noen eg skal se på :)

Klemz!

Hei sånn, jeg vil gjerne bli spådd. Når blir jeg gravid? Evnt. kjønn + gjerne om det skulle dukke opp noe annet.

Har en sønn på 6 og en datter på snart 1 år.

Jeg er født 311071, mann 150772.

Tusen takk for at du bruker din kostbar tid mtp.

Klemz!

Se gjerne på meg også :-) Blir jeg gravid snart? Har prøvd lenge, og er veldig klar for at det skal klaffe snart... Født 17.04.1986

På forhånd tusen takk

får opp gravid innen august

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...