Hobbiten Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Er ikke med i noen barselgruppe, eller kjenner noen med barn... Hvor viktig er dette første året?
Gjest yrild Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Mest viktig for deg vil jeg tro :-) For babyens trivsel og utvikling har det nok minimalt å si. Jo større de blir jo mer utbytte har de jo av det og jeg vil tro at å bli vant til litt babybråk i hverdagen før man sender dem i barnehagen nok er bra. Bare kos deg med babyen sånn som du liker å gjøre det :-)
Pix Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Nesten hver dag, men jeg har mange venninner som har barn + - 1 måned fra min så derfor har det blitt sånn. Ser jo hun liker å se andre barn, men er nok mest mor som blir fort rastløs av å gå hjemme;)
anonym91 Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 tar lang tid før babyer bryr seg om andre barn. tror og det er kjekkest for deg:)
zassy☆ Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 hver uke ca, 1 eller flere ganger. Hun er veldig fasinert av andre babyer og barn, akkurat som hun ser at dette er noen som er mer lik meg, hehe
abella Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Aldri, he he Hun har en storebror på 2 år, så jeg tror det holder foreløpig, hun er jo bare 7 mnd. Storebror begynte å gå i åpen barnehage innimellom fra han var ca 8 mnd og det kan hende vi gjør med vesla også. Men det er mest for oss voksne, de små har ikke behov for å treffe noen på sin egen alder enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå