Gå til innhold

Er dere coop-medlem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer jo litt ann på hvilke produkter du pleier å kjøpe. vi er både coop og trumfmedlem og jeg pleier å benytte meg av tilbudene de har.

En krone her og en krone der, er penger spart.

Kjøpte nettopp avent elektrisk/manuell brystpumpe for pengene spart med trumfkortet det var over 1000kr.

Hvis jeg ikke husker feil så kommer coop pengene inn på konto en gang i året:)

Er medlem! Handler ikke på Coop fast lenger pga vi har flyttet nærmere annen butikk, men har vel en 3000 på den kto nå (kjøpeutbytte). Ble medlem i 2008.

Synes det er veldig greit! Prøver å være bevisst på å ta storhandelen på Coop. Får utbytte på kapphal og andre steder og :-)

Medlemstilbud er det vel hele tiden, men for min del er det ikke så ofte det er noe jeg føler behov for.

Vi har ikke fått all verdens med utbytte til nå (vært medlem et par år), men så har vi ikke Coop som hovedbutikk heller, har bare Mega her og der syns jeg det er for dyrt å handle alle dagligvarer.

Har Coop Obs! en time unna og der handler jeg hvis de har gode tilbud.

Blir trolig mer utbytte etterhvert da, skal bygge hus og kommer nok da til å handle en del på Coop Extra Bygg.

ja på noen få år hadde jeg jo spart meg opp 5000 som jeg tok ut i utbytte. får jo å spart opp ved å kjøpe drivstoff på esso/statoil. hver mnd kommer det tilbud du kan benytte deg av med bra priser på det de har å tilby. på bleier får du 10 kr avslag pr pakke. du får rabatt på å bestille hotell gjennom coop. 1500 kr for to personer 2 netter på bra hoteller har vi benyttet oss av flere ganger.de har å andre slike tilbud på ferier. du får jo brukt det på alle coop butikker. de bruker ha tilbud for bare medlemmer. det er jo penger du får tilbake. du må bare bruke en enganssumm så må vare på kontoen på 300 kr som du får igjen når du sier opp medlemskapet.

har du vært inne på coop.no å sett hva de har å tilby?

Annonse

Vi pleier å kjøpe ulltøy der hvert år, og så er det innimellom andre ting.. Har bare coop-marked i nærheten, men tror nok at du vil spare mer på å handle billig andre steder enn du får i bonus. Det skader jo ikke å ha medlemskort sånn at du får tilbudene likevel;)

Ja, jeg er medlem på coop.

Jeg handler ikke mye mat på coop, annet enn når de har gode tilbud, basisvarer er dyrt på coop. Basisvarer og hverdagshandel gjør jeg unna på Rema og Kiwi.

Men jeg bruker kortet på KappAhl og ikke minst på Esso. Vi fyller bensin og diesel på to biler og en båt på Esso og det blir mange penger i året, du får igjen penger i utbytte for hver eneste liter du handler! Svigerfar fyller også tanken sin hjemme med parafin fra Esso hver høst og viser vårt coop-kort der også ;)

Får igjen mellom 1000 og 2000 kr i utbytte hvert år, alt etter hvor mye vi har handlet på Obs! o.l.

Hos oss er det ikke kjøpeutbyttet som utgjør mest, men medlemstilbudene. Disse kjøper vi ofte fra,

Senest igår kjøpte jeg en fleecejakke til 99,- for medlemmer, mens andre måtte betale 299,-

Er veldig fornøyd med medlemskapet, tjener noen tusen på det iåret.

Ja Obs er litt dyrere, men de er ikke verstinger og jeg betaler gjerne litt ekstra for utvalget de har. Såp medlemsfordelene er ikke grunnen til at jeg handler der, har MANGE butikker mellom hjemme og Obs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...