Tante_Esel Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 alt føles så tungt! Jeg kan da ikke forbli barnløs i en alder av 28? alt er bare trist, tungt og vanskelig nå.. skjønner ikke hvor jeg skal hente frem meg selv hen denne gangen! har bare lyst å grave meg ned, og bli i jorda tenk at mangelen på barn kan gi så stor sorg HATER denne møkka diagnosen! Ufrivillig barnlshet... for en bås! hvorfor skulle livet mitt bli ramma av dette her da! det er så urettferdig jeg har fått alt av dritt sykdommer og møkk som ligger i familien... hvorofr kunne det ikke blitt litt fordelt på mine 2 søsken og? alt er her hos meg Og jeg HATER DET! jeg er så lei nå!! så lei av å se alle lever ssine liv med nydelige barn, og ikke sette pris på det! har grint en tåre eller ti hver time i dag håper noen har noe oppmuntrende ord til meg,,,
monky Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 adine vennen, hjertet mitt gråter med ditt! jeg vet ikke hva jeg kan si annet enn at jeg forstår hvordan du har det... og du fortjener virkelig å lykkes nå! kanskje du har fått alt fordi de andre ikke hadde vært så sterke som deg? uansett er det bitende urettferdig og nok er nok, det er din tur nå!!! først i køen takk:) klemklem
Tante_Esel Skrevet 11. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2012 jeg griner av alt, og jeg vil ha tilbake livet mitt! Har ikke lyst å selge båten for å få råd til privat, men det må jeg... det eneste jeg ser frem til hver sommer er dagene våre på sjøen...og nå skal jeg gi slipp på det og... hva skal livet ende med da? are sitte inne i sofaen og grine? jeg har ikke valgt det her! Føler at jeg blir straffa, Ja jeg er nok sterkest men det betyr da FAEN IKKE at jeg har fortjent alt dette her gjør det vel?
Vakring74 Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Ååååå, jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver... Vi brukte 6 år, to ivf/icsi og 11 sa/ma på å få vårt første barn, og de årene var et helvete hver bidige dag, men vi ga ikke opp.. Og jeg tror også at noen av oss er såpass sterke at vi får alt dessverre, vi får det som andre ikke makter.. Det er utrolig urettferdig dette her.. Den som venter på noen godt venter ikke forgjeves, noen av oss må bare vente litt lengre <3 Jeg håper med alt jeg eier og har at dere snart vil oppleve det dere drømmer om, miraklet dukker nok snart opp <3 Stor klem
Tante_Esel Skrevet 11. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2012 ÅÅÅÅÅ, jeg kjenner meg sÅ godt igjen i det du skriver... Vi brukte 6 År, to ivf/icsi og 11 sa/ma pÅ Å fÅ vÅrt første barn, og de Årene var et helvete hver bidige dag, men vi ga ikke opp.. Og jeg tror ogsÅ at noen av oss er sÅpass sterke at vi fÅr alt dessverre, vi fÅr det som andre ikke makter.. Det er utrolig urettferdig dette her.. Den som venter pÅ noen godt venter ikke forgjeves, noen av oss mÅ bare vente litt lengre <3 Jeg hÅper med alt jeg eier og har at dere snart vil oppleve det dere drømmer om, miraklet dukker nok snart opp <3 Stor klem Åh sÅ godt Å fÅ svar fra noen som har overled det her <3 tusen takk!
AnitaLilja Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Utrolig trist å lese det her... Har ikke vært igjennom sånt enda selv, så kan dessverre ikke si at jeg vet hvordan du har det, men jeg sender deg alle gode, varme tanker! Kan umulig være lett...:-/ Henger meg på monky over her, at kanskje du har fått alt fordi du er den sterke? Jeg er ikke kristen eller så, men tror på en eller annen høyere makt. Og jeg liker å tro at din tid ikke er forbi! De har rett og slett bare ikke funnet den helt spesielle engelen som fortjener all den kjærlighet og hengivenhet du har å gi ennå, men når de gjør det (og det har jeg troa på at de gjør) så vil alt bli verdt det! Sender deg som sagt alle varme tanker! Og håper du holder ut midt i alt det her... Jeg kjenner deg ikke, men utifra det jeg har lest her inne så er du et fantastisk menneske som fortjener det beste! Så sender like godt en stor klem også jeg
AnitaLilja Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Og nei, det at du er sterkest betyr ikke at du fortjener det, men slik er det dessverre... Verden er ikke rettferdig, uansett hvor gjerne og intenst man skulle ønske det
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 :'( adine <3 <3 <3 Jeg skulle så sykt ønske jeg var i samme rom som deg nå! Vi skulle grått masse, kjeftet på verden, og deretter ledd oss skakk av oppførselen vår i crazytown og undret på hvordan vi vil bli i neste rugetid Jeg er helt fra meg idag jeg også.... Selvom jeg er i en ung alder av 23 år, har 2 uttak forran meg, og har "kun" pcos er dette en fryktelig tung tid. Jeg tenker jo såklart det verste: Hva om vi aldri får mirakelet vårt..... :/ Men adine... Vi SKAL ha miraklet vårt, no matter what! Vi har jo ikke fått den beskjeden at vi bare må gi opp, det er ikke håp?! NEI POKKER heller... Vi fortjener det virkelig vi også, som alle andre! Selvom du er sterk, håper jeg virkelig du har noen som tar seg av deg i denne sårbare tiden <3 Du er et helt nydelig menneske som fortjener alt det beste!! VARM TUSSI-KLEM (^^,)
Tante_Esel Skrevet 11. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2012 Og nei, det at du er sterkest betyr ikke at du fortjener det, men slik er det dessverre... Verden er ikke rettferdig, uansett hvor gjerne og intenst man skulle ønske det tusen takk for koselig svar <3 jeg tar det med meg inn i mitt hjerte...jeg tror da at min engel vente på meg, mens det føles som om det er jeg som venter... jeg savner meg selv.. og jeg savner livet mitt... jeg savner å glede meg for andre og jeg savner å være tilfreds! og ikke minst et liv uten smerter både psykisk og fysisk...
Vakring74 Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Ikke gi opp jenter, ikke gi opp, hverken tanken på barn eller dere selv... Sender varme tanker og gode klemmer.
Tante_Esel Skrevet 11. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2012 :'( adine <3 <3 <3 Jeg skulle så sykt ønske jeg var i samme rom som deg nå! Vi skulle grått masse, kjeftet på verden, og deretter ledd oss skakk av oppførselen vår i crazytown og undret på hvordan vi vil bli i neste rugetid Jeg er helt fra meg idag jeg også.... Selvom jeg er i en ung alder av 23 år, har 2 uttak forran meg, og har "kun" pcos er dette en fryktelig tung tid. Jeg tenker jo såklart det verste: Hva om vi aldri får mirakelet vårt..... :/ Men adine... Vi SKAL ha miraklet vårt, no matter what! Vi har jo ikke fått den beskjeden at vi bare må gi opp, det er ikke håp?! NEI POKKER heller... Vi fortjener det virkelig vi også, som alle andre! Selvom du er sterk, håper jeg virkelig du har noen som tar seg av deg i denne sårbare tiden <3 Du er et helt nydelig menneske som fortjener alt det beste!! VARM TUSSI-KLEM (^^,) Du får meg alltid til å smile du lille tussimor synes vi kunne knerta en flaske vin eller noe og, for da hadde vi virkelig ledd Mirakelet vårt SKAL VI HA! Jeg velger å være lykkelig mamma <3 med verdens vakreste lille baby <3 MIN EGEN <3 jada jeg har mange som passer på meg.. men det hjelper rent lite når jeg bare har lyst å være alene Babyen min!! Hvor er du? Hvor blir du av?
m&c Skrevet 11. april 2012 #12 Skrevet 11. april 2012 Masse gode varme tanker herfra!! Eg kjenner noen som holdt på i 5 år før de fikk det til, og nå har de 2 søte gutter på 1 og 4 som løper rundt.. De var gjennom ganske mye av de forskjellige metodene, og slet hardt lenge. Men Så - kom mirakelet! x 2 faktisk!! Ikke gi opp, selv om det ser mørkt ut, så finner du veien ut av mørket når du er klar for det.. Ta din tid, ta vare på deg selv, og husk at du er bare 28 år!! Masse tid foran deg! God klem!!
monky Skrevet 11. april 2012 #13 Skrevet 11. april 2012 nei du fortjener det ikke og det er ikke rettferdig, absolutt ikke det jeg mente! jeg vil deg bare alt godt Adine og det gode er det du burde få!
Tante_Esel Skrevet 11. april 2012 Forfatter #14 Skrevet 11. april 2012 Masse gode varme tanker herfra!! Eg kjenner noen som holdt på i 5 år før de fikk det til, og nå har de 2 søte gutter på 1 og 4 som løper rundt.. De var gjennom ganske mye av de forskjellige metodene, og slet hardt lenge. Men Så - kom mirakelet! x 2 faktisk!! Ikke gi opp, selv om det ser mørkt ut, så finner du veien ut av mørket når du er klar for det.. Ta din tid, ta vare på deg selv, og husk at du er bare 28 år!! Masse tid foran deg! God klem!! jeg har da ALDRI tenkt å gi meg! Jeg VET at jeg skal bli mamma til minst 2 flotte barn <3 den som gir seg er en dritt... gor hva har man igjen om man gir seg ? absolutt ingenting! men nå er jeg forsåvidt takknemmelig for verdens beste fastlege, mann og hund <3 det ordner seg for snille piker... er det ikke sånn man sier da? har alltid vært snill jeg... så da kommer det vel snart...
Tante_Esel Skrevet 11. april 2012 Forfatter #15 Skrevet 11. april 2012 nei du fortjener det ikke og det er ikke rettferdig, absolutt ikke det jeg mente! jeg vil deg bare alt godt Adine og det gode er det du burde få! jeg skjønte det monky du er jo bare nydelig <3
Metti er håpefull Skrevet 11. april 2012 #16 Skrevet 11. april 2012 Adine !! Hjerte mitt blør for deg <3 Du fortjener så mye mer en dette ! Livet er grådig urettferdig og vi har måttet gå gjennom noen vonde år men jeg velger å tro at vi kommer i mål tilslutt. Vi skal få holde et mirakel i hendene! Stor klem fra Metti
Fiemamma Skrevet 11. april 2012 #17 Skrevet 11. april 2012 Føler med deg, og alle andre her inne som er slitere og ufrivillig barnløse Har fått absolutt alt av dritt med sykdommer jeg og.. Startet først med at jeg arvet aneurisme på hovedpulsåra i hjernen (som jeg nesten døde av), så har jeg fått endometriose, og kronisk eksem på hendene.. Føler meg hemmet, mislykket og dømt av høyere makter til å ikke få til en dritt. Jeg blir med et under, straks 28 år, så ikke slutt å håpe på mirakler jenter.. Livet er ikke annet enn urettferdig.. Håper dette blir en fin vår for oss alle
bamby Skrevet 11. april 2012 #18 Skrevet 11. april 2012 Hei Adine! vil bare gi deg en klem for at du oppi det hele fremdeles er en oppløftende, sympatisk og positiv person!! du gir av deg selv(rart hva en kan lese mellom linjene) og fortjener lykkes! Din tur!! Du er ung, og leser ofte at de som sliter med nr 1, langtfra trenger gjøre det med nr 2! Har ei venninne som fikk en sønn, deretter tok det tid og ivf før de fikk en datter(5 år), etter dette tok hun en slankeoperasjon og plutselig gravid uten hjelp! hun var faktisk hele 6 mnd på vei før hun oppdaget det hehe mange skjebner, plutselig skjer det "uventede" ønskede
Tante_Esel Skrevet 11. april 2012 Forfatter #19 Skrevet 11. april 2012 så vakre dere er alle sammen! Takk for at dere vil trøste meg litt i dag <3 jeg har levd lenge nok til å vite at det faktisk kommer solskinnsdager igjen... men akkurat i dag er det er skikkelig regnværsdag med torden og lyn og masse regn jeg trenger å få bearbeidet alt dette som har duret inn i livet mitt de siste dagene. og jeg vet at jeg kommer opp igjen.. det gjør jeg alltid.. men nå er jeg veldig takknemmelig for alle dere gode sjeler som sliter /har slitt selv og allikevel ønsker å gi meg deres medfølelse... TUSEN takk. det varmer <3 Lillefie: uff for en trist historie du har og, men vi skal klare det vi og.. mirakler skjer <3
Tante_Esel Skrevet 11. april 2012 Forfatter #20 Skrevet 11. april 2012 <3 Adinemor...verden er urettferdig...eg håpte virkelig at spiren satt på deg denne gangen!! Får så vondt av deg, av alle oss som har måtte slite. Ønsker deg alt det beste, og en dag så lykkes du!!! Goo klem <3 takk <3
prøver og prøver-GRAVID Skrevet 11. april 2012 #21 Skrevet 11. april 2012 kjære søte snille Adine ikke noe gøy å høre, men som alle sier så SKAL du også få ditt lille mirakel tenker mye på deg hver dag jeg har også fått alt av drit i min familie, men jeg er enebarn så har ingen og dele det med :/ har fått leddgikt og har mye smerter og sliter med alt nå når jeg har gått over 2 år uten medisiner... men som jeg sier, DU skal få DITT mirakel er ganske sikker på det at innen 1 år så har vi begge to vårt mirakel enten i armene eller i magen heier på deg vennen <3 tror du er den sterkeste personen jeg har møtt på, du er så god og blir en kjempe god mamma <3 stoor klem <3
Lurifax og knøttene Skrevet 11. april 2012 #22 Skrevet 11. april 2012 Skjønneste Adine! Så mange flotte meldinger du har fått! Jeg tror jeg bare skrive under på innlegget ditt og drister meg til å si at jeg aner hvordan du må ha det nå. Jeg smalt rett i kjelleren med hodet først etter det mislykkede forsøket, og fatter ikke hvordan jeg skal klare å samle krefter til neste, og eventuelt tåle nye nederlag. Jeg skjønner godt at du føler på at livet er vilt urettferdig, og at du slettes ikke har bedt om å få all denne belastninga klasket i fanget! Uansett hvor sterk du enn måtte være! Fy fader så deilig det hadde vært "å få være svak" og få alt som man ville, hvis man kunne få velge det! Nå har du holdt ut en lang og trist kamp, og likevel ser du at det er flere runder igjen. Det er klart du må få sukke, gråte og rope ut din fortvilelse før du kaster deg inn i sprøytestikking-bokseringen igjen. Det høres det ut som at du skal, nemlig. Og jeg heier på deg, - nja, jeg bokser faktisk SAMMEN med deg, mot all denne elendigheten! Tusen klemmer fra meg!
♣ Christiane ♣ Skrevet 11. april 2012 #23 Skrevet 11. april 2012 Kjære Adine. Skjønner så altfor godt hvordan du har det. Vi prøvde i 5 år på egenhånd og så 2 år med prøverør( 4 icsi + 2 frys) før vi fikk vår lille prins i 2009. Da var jeg nesten 32 år og mannen var blitt 45. I IVF sirkuset er du fortsatt ung, men skjønner at det hjeper lite å si det akkurat nå. Man er jo lei av å vente for en evighet siden allerede. Knert en flaske vin eller to og få ut alt av frustrasjon og tårer. Gjør deg klar til neste runde. Vet fortsatt bare om 1 person som måtte gi seg uten å lykkes, men det var fordi hun var godt over 40. Stå på, det blir din tur, bare vent og se.
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 11. april 2012 #24 Skrevet 11. april 2012 thinking of yooou!! What doesn't kill you makes you stronger, stand a little taller What doesn't kill you makes a fighter, footsteps even lighter.. .<3
Tante_Esel Skrevet 11. april 2012 Forfatter #25 Skrevet 11. april 2012 thinking of yooou!! What doesn't kill you makes you stronger, stand a little taller What doesn't kill you makes a fighter, footsteps even lighter.. .<3 tror nesten dette drepte meg jeg Tussi Føler meg bare DøD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå