b77h Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Har hatt en ekstrem hoste nå i 2-3 døgn (kombinert m lungebetennelse viste det seg...). Var på ultralyd i går og alt så bra ut m baby (14 uker). Men har begynt å bekrymre meg nå, fordi når jeg har hostet så ekstremt har jeg tisset bittelitt på meg - trodde jeg. I går kveld ble det bare mer og mer v hostekulene. En gang etter jeg hadde lagt meg kom det så mye at jeg ble helt våt tross et lite truseinnlegg. Da jeg kom meg på do så luktet det ikke urin i det hele tatt... Har derfor begynt å bekymre meg for om det kan være fostervann?? Har hostet så mye at jeg ene gangen kastet litt opp - og er helt øm og støl i magen. Har ringt gynekologen min, og håper hun ringer meg tilbake i løpet av dagen - men tenkte det var fint å høre om andre har lignende erfaringer her? På toppen oppdaget jeg litt lysebrun utflod nå, så det gjorde meg ikke mindre bekymret (har ikke hatt det tidligere i svangerskapet). Setter pris på svar eller andres erfaringer :-)
smet Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Hei. Hadde influensa i veke 32 og no i veke 39 har pollenallergien slått inn for fullt og eg hostar til eg brekker mer. Har og problem med vannavgang når eg hostar, og ettersom det har vore blankt og ikkje lukta urin har eg lurt på om det var fostervann. Det eg gjorde var å sette meg på do med eit urinprøvebeger når eg fekk ei hostekule, og såg da at det kom frå urinrøret.
b77h Skrevet 11. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2012 Hei. Hadde influensa i veke 32 og no i veke 39 har pollenallergien slått inn for fullt og eg hostar til eg brekker mer. Har og problem med vannavgang når eg hostar, og ettersom det har vore blankt og ikkje lukta urin har eg lurt på om det var fostervann. Det eg gjorde var å sette meg på do med eit urinprøvebeger når eg fekk ei hostekule, og såg da at det kom frå urinrøret. Lurt - takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå