Gå til innhold

Uke 6+4 og hcg i blodet var på 43 283...

Anbefalte innlegg

... var ikke det litt mye? Jeg var å tok blodprøve i går for å se på hcg stigningen og fikk telefon fra legekontoret som sa at den var på 43 283.. Det tilsvarer graviditet over 7 uker sa hun, men jeg er temmelig sikker på når jeg hadde el, og var en smule testoman og fikk mange negative tester, før de svakt ble positiv.. det stemte også med når jeg hadde el, så det jeg lurer på er om det kan variere veldig mye på hcg nivået fra kvinne til kvinne eller om det kan være to der inne?

Håper noen kan svare :)

Fortsetter under...

Det er nok bare UL som kan gi deg et sikkert svar på hvor mange fostre som gjemmer seg i magen din. HCG-nivået varierer fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap. Men generelt er det slik at jente-foster gir litt høyerer HCG enn gutte-foster. Så jeg tipper at det er en liten jente som skjuler seg i magen din ;-)

Det kan varierer voldsomt, og trenger ikke være noen indikasjon på hvor mange fostre du eventuelt bærer på. Her er en oversikt som viser normalområdene i de ulike ukene - som du ser er det STORT slingringsmonn!

http://www.justmommies.com/articles/hcg-levels.shtml

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...